Menu

جانی دپ حضور در پروژه دزدان دریایی کاراییب را رد کرد

نماینده جانی دپ مذاکره وی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کاراییب» را رد کرد.

به نقل از نیویورک پست، سخنگوی جانی دپ اعلام کرد این بازیگر در حال مذاکره با دیزنی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو نیست.

این تکذیبیه پس از آن منتشر شد که یک سایت استرالیایی ادعا کرد دپ ۵۹ ساله در حال بستن قراردادی ۳۰۱ میلیون دلاری با دیزنی برای حضور در ششمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» است.

این رسانه این خبر را به منبعی در داخل بدنه سینما نسبت داده بود.

تیم حقوقی دپ در دادگاه وی در برابر همسر سابقش استدلال کرده بود که مقاله افتراآمیز امبر هرد در واشینگتن پست در سال ۲۰۱۸ موجب شد تا جانی دپ از این مجموعه فیلم‌ها کنار گذاشته شود.

دپ در جلسات دادگاه گفت احساس می‌کند دیزنی به او خیانت کرده و در پاسخ به سوال وکیل هرد که پرسید اگر دیزنی با پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری به سراغ شما بیاید، هیچ چیز روی این زمین شما را وادار نمی‌کند که برگردید؟ پاسخ داد که درست است دیگر به این مجموعه فیلم بازنمی‌گردد.

در بخشی از گزارش سایت استرالیایی آمده دیزنی به اصلاح رابطه‌اش با جانی دپ بسیار علاقه‌مند است و آن‌ها پیش از دادگاه با دپ تماس گرفته و پرسیده بودند آیا به بازگشت برای دو فیلم «دزدان دریایی» دیگر علاقه دارد یا خیر؟

در این مطلب ذکر شده بود که پیش‌نویس فیلمی با حضور جک اسپارو نوشته شده و دیزنی بسیار امیدوار است جانی آن‌ها را ببخشد و به نقش نمادینش بازگردد.

این در حالی است که نتیجه دادگاه در نهایت به نفع دپ بود و امبر هرد به دلیل دروغ‌پراکنی علیه همسر سابقش به پرداخت غرامت ۱۵ میلیون دلاری و دپ به جریمه ۲ میلیون دلاری محکوم شد.