Menu

بازیگری که نقش خواهر ترامپ را بدون دستمزد بازی کرد!

جسیکا چستین بازیگر اسکاری سینما در فیلم «زمان آرماگدون» نقش خواهر ترامپ را بازی کرده است.

به نقل از ورایتی، جسیکا چستین بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در نقش ماریان ترامپ خواهر دونالد ترامپ در فیلم «زمان آرماگدون» به کارگردانی جیمز گری دریافت هرگونه هزینه ای را رد کرد.

این بازیگر سرشناس سینما در مصاحبه تازه خود گفت که او توافق کرد که نقش کوچکی را در فیلم «زمان آرماگدون» بدون دریافت هزینه بازی کند، اما تنها در صورتی که نامش به طور رسمی در عنوان بندی فیلم اعلام نشود.

«زمان آرماگدون» بر دوران کودکی کارگردان فیلم جیمز گری در دهه هشتاد در شهر نیویورک تمرکز دارد. دونالد ترامپ نیز در این دوره در ایام جوانی زندگی اش در نیویورک به سر می برد. این فیلم ماه گذشته در جشنواره کن به نمایش در آمد و حضور کوتاه جسیکا چستین موجب شگفتی تماشاگران شد.

چستین در گفتگوی تازه خود در این باره گفت: وقتی جیمز (گری) پیش من آمد، هنوز چیزی از فیلمنامه نخوانده بودم. با این حال دوست داشتم آن کار را انجام دهم، چون جیمز به من گفت که این فیلم داستان خودش است. من عاشق کسی هستم که می خواهد داستان شخصی بگوید.

بازیگر «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» تاکید کرد: من گفتم در واقع این کار را به صورت رایگان انجام می دهم. آنها به من پیشنهاد پول دادند و من گفتم ،نه، نه، پول نمی خواهم. من فقط می خواهم این کار را به صورت رایگان انجام دهم و تنها چیزی که دوست دارم این است که هرگز اعلام نشود که من در این فیلم بوده ام.