Menu

تام هاردی در نوشتن داستان نقش دارد

تام هاردی با انتشار روی جلد فیلمنامه «ونوم ۳» نشان داد در نوشتن آن مشارکت داشته است.

به نقل از ددلاین، تام هاردی تصویری از روی جلد فیلمنامه «ونوم ۳» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا نشان دهد فیلمنامه این فیلم چگونه خلق شده است.

این در حالی است که روی جلد فیلمنامه جای اسم فیلم خط خورده و به جای آن یک زبان قرمز کشیده شده و روشن نمی‌شود که عنوان فیلم چیست اما همین نمادی که به کار گرفته شده علاقه‌مندان را تشویق کرده تا درباره فیلم بعدی دست به پیش بینی بزنند و آن را حتی با اسپایدرمن مرتبط بدانند. برخی هم می‌گویند به معنی پایان داستان است.

در هر حال این تصویر نشان می‌دهد هاردی دوباره با کلی مارسل نویسنده برای خلق داستان همکاری کرده و مارسل فیلمنامه را نوشته است. این ۲ همین نقش را در «ونوم ۲» هم داشتند و این فیلم با عنوان «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» فروش ۵۰۲ میلیون دلاری را در سراسر جهان ثبت کرد و این در حالی بود که سال پیش هنوز پاندمی خطر رفتن به سینماها را کاهش می‌داد. این ۲ همچنین به عنوان تهیه‌کننده در فیلم حضور دارند.

ساخته شدن «ونوم ۳» نخستین بار ماه پیش در سینماکان اعلام شد.

مجموعه فیلم‌های «ونوم» تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار در بازار جهانی فروش داشته و برای فروش قسمت سوم نیز از همین حالا انتظارها بالاست.

اولین فیلم «ونوم» سال ۲۰۱۸ با اقتباس از کمیک‌های مارول با بازی تام هاردی در نقش شخصیتی به همین نام اکران شد. این فیلم که بودجه‌ای ۱۱۶ میلیون دلاری ساخته شد با وجود نقدهای مختلط مثبت و منفی، در سراسر جهان ۷ برابر بیشتر از بودجه‌اش فروش کرد و ادامه آن سال ۲۰۲۱ راهی سینماها شد و در آن وودی هارلسون در نقش شخصیت اصلی منفی بازی کرد.

در حال حاضر بازگشت روبن فلایشر یا اندی سرکیس که کارگردانی قسمت اول و دوم را برعهده داشتند، روشن نشده است.