Menu

پای هومن سیدی هم به جشنواره باز شد!

امروز در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی «بی‌رویا» و «بدون قرار قبلی» نمایش داده می‌شوند.

امروز در هشتمین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، دو فیلم سینمایی  نمایش داده می‌شوند.

«بی‌رویا» عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی آرین وزیردفتری است. این فیلم با فیلمنامه‌ای به نگارش او و به تهیه‌کنندگی مشترک سعید سعدی و هومن سیدی، در زمستان سال گذشته جلوی دوربین رفته است.

فیلم سینمایی «بی‌رویا» اولین تجربه‌ هومن سیدی در تهیه‌کنندگی فیلم بلند سینمایی است.

طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند. آرین وزیر دفتری سابقه‌ نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه را در کارنامه‌ خود دارد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بی‌رویا» آمده است: «مواجهه‌ رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است…»

بدون قرار قبلی

«بدون قرار قبلی» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی است که در روز هشتم جشنواره فیلم فجر در برج میلاد (خانه جشنواره) به نمایش در می‌آید.

«بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده است.

 

پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری بازیگران این فیلم سینمایی هستند. «دهلیز»، «سیانور»، «دارکوب» و «روز بلوا» از دیگر آثار سینمایی بهروز شعیبی به حساب می‌آیند که همگی آن‌ها در جشنواره فیلم فجر حضور داشته‌اند.