Menu

بهترین بازی های فوتبال ۲۰۲۱ برای رایانه

با بهترین بازی‌های فوتبالی کامیپوتر‌ی آشنا خواهید شد.

به نقل از pcgamesn، شاید با خودتان فکر کنید که فقط دو یا سه بازی فوتبال هیجان انگیز در دنیا وجود دارد، اما اینگونه نیست. FM یکی از بهترین بازی‌ها در سبک مدیریت یک تیم فوتبال است. از طرفی دیگر بازی Sports Interactive برای همیشه یکی از مورد علاقه‌ترین بازی‌های رایانه‌ای در سبک فوتبال خواهد بود. بازی‌های فوتبال زیادی مخصوص رایانه شخصی وجود دارد که همگی آن‌ها دارای سبک و گیم پلی خاص خود هستند. فوتبال ورزش مهیج و مورد علاقه اکثر افراد جامعه است و همین موضوع باعث شده بازی‌های رایانه‌ای در این سبک به جزئی از سرگرمی‌های دوست داشتنی تبدیل شوند.

درام فوتبال

 

در این بازی که محصولی از شرکت Demigiant است، نقش فردی به نام فروکو گالیانو دارید که وظیفه دارد تا باشگاه پر از مشکل «کلچستریونایتد» را نجات دهد. هر چند انجام این کار آسان نخواهد بود. در این بازی تصمیمات شما بسیار مهم هستند و شما به طور منظم با روزنامه نگاران، مالک باشگاه، سازمان‌های تبهکار در گفتگو خواهید بود و تصمیماتی که در طول این گفتگو‌ها می‌گیرید تأثیرات مثبت یا منفی بر تمام جنبه‌های مدیریتی شما دارد. علیرغم اینکه ممکن است تصور کنید این بازی پایان‌های بسیار متعددی خواهد داشت، اما به طور کلی تنها هفت پایان بندی برای این بازی در نظر گرفته شده است.

راکت لیگ

 

البته راکت لیگ به طور کامل یک بازی فوتبالی نیست، اما از نظر فنی یک بازی ویدیویی مبتنی بر فوتبال محسوب می‌شود که در آن ماشین‌ها و وسایل نقلیه نقش بازیکنان یک بازی فوتبال را دارند. گزینه‌های سفارشی‌سازی در این بازی به شما امکان می‌دهد وسیله نقلیه‌ای بسازید که کاملا با سلایق شما همخوانی داشته باشد. همچنین حالت‌های بازی مختلفی برای شما وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید تا سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید.

فوتبال ستاره‌های کوپانیتو

 

اگر دوست دارید یک بازی فوتبال بدون داور با بازیکنانی که قدرت‌های بالایی دارند تجربه کنید «فوتبال ستاره‌های کوپانیتو» برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. مسابقات و لیگ‌های منطقه ای، پشتیبانی از بازی چند نفره برای حداکثر پنج بازیکن و ایجاد چهار سطح دشواری به جذابیت‌های این بازی می‌افزاید. اگر بتوانید در استفاده از سیستم کنترل این بازی به مهارت برسید، تجربه آن برای شما لذت بخش خواهد بود.

فوتبال، تاکتیک و شکوه

 

این بازی با ترکیب استراتژی شطرنج مانند یک بازی سرگرم کننده و در عین حال واقع‌بینانه از بازیکنان و برنامه‌های بازی تاکتیکی ارائه می‌کند. چهره‌های بازیکنان در این بازی کاملا قابل تنظیم هستند که به شما امکان می‌دهد تا به بازیکنان خود شخصیت خاص خود را بدهید.

SUPER ARCADE FOOTBALL

 

اگر خاطرتان باشد اولین نسل بازی‌های فوتبال، ظاهری دو بعدی را به مخاطب نشان می‌دادند و اکنون بازی «Super Arcade Football» قصد تکرار این نوستالژی دو بعدی را دارد. این بازی شما را یاد خاطرات قدیمیتان و تجربه بازی فوتبال در کنسول‌های قدیمی می‌اندازد. سرعت این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی‌اش سریع‌تر است و از نظر گرافیکی نیز بهبود داشته است. انواع مختلف زمین از خشک تا گل آلود گرفته تا یخی، در این بازی در دسترس هستند. کنترل‌های ساده مانند پاس، شوت، و حرکت تمام چیزی است که در این بازی به کار شما میایند و اگر بخواهید می‌توانید به صورت چند نفره این بازی را با دوستان خود انجام دهید.

TOTOBALL

 

فوتبال روی میز، یا فوتبال دستی یک بازی سرگرم کننده است و حالا با بازی «TOTOBALL» می‌توانید آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید. TotoBall که توسط شرکت Artur Rezende توسعه داده شده است، نسخه‌ای رایانه‌ای از فوتبال دستی است که همه ما تجربه بازی آن را داشته ایم. مثل فوتبال دستی در دنیای واقعی، این بازی هم پیچیدگی خاصی ندارد و تنها دو دکمه برای آن در نظر گرفته شده است.

BEHOLD THE KICKMEN

 

یک بازی فوتبال را تصور کنید که توسط شخصی طرحی شده که حتی نمی‌داند فوتبال چیست، در این صورت با نتیجه‌ای جز بازی «Behold The Kickmen» روبرو نخواهید شد.

پیکسل کاپ فوتبال ۱۷

 

بازی «پیکسل کاپ فوتبال ۱۷» مدتی است که منتشر شده، اما یکی دیگر از عناوینی است که یادآور بازی‌های فوتبال در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ است. پیکسلی بودن این بازی، حس نوستالژی بازی‌های فیفا پیش از آنکه به شکل سه بعدی عرضه شوند را به مخاطب القا می‌کند. این بازی از قابلیت چند نفره پشتیبانی می‌کند و مسابقات مختلفی در آن وجود دارد که می‌توانید در اوقات فراغت خود در آن شرکت کنید. اگر بازی «Super Arcade Football» آن حس نوستالژی را که انتظارش را داشتید، برای شما ایجاد نکرده قطعا بازی «پیکسل کاپ فوتبال ۱۷» در تجربه این حس به شما کمک خواهد کرد.

فیفا ۲۲

 

سری‌های فیفا مانند هر مجموعه بازی که به صورت سالانه عرضه می‌شود، دچار نوسانات و کم و کاستی‌هایی بوده است، اما نمی‌توان این موضوع را هم انکار کرد که «فیفا ۲۲» از معدود بازی‌هایی است که حسی از تجربه بازی فوتبال را در مخاطب خود ایجاد می‌کند. «فیفا ۲۲» در رایانه شخصی تغییر چندانی نکرده است، زیرا شرکت EA تصمیم گرفته است که از ارتقاء موتور‌های نسل بعدی در سال جاری خودداری کند. در مقایسه با FIFA ۲۱، میتوان گفت که گیم پلی بازی نسخه جدید متعادل شده تا تاثیر حرکت‌های مهارتی به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

PES ۲۰۲۱

 

نمیتوان سری بازی‌های فیفا را در یک فهرست آورد و از رقیب دیرینه آن یعنی «PES» صحبت نکرد. PES ۲۰۲۱ هیچ ارتقایی نسبت به سال قبل نداشته و توسعه دهندگان این بازی روی ساخت بازی eFootball ۲۰۲۲ تمرکز کرده اند. البته eFootball ۲۰۲۲ آن چیزی نبود که طرفداران بازی‌های رایانه‌ای انتظار داشتند، زیرا به سرعت به بدترین بازی Steam تبدیل شد. در حالت Master League این بازی، بازیکنان یک باشگاه فوتبال را در طول چندین فصل کنترل می‌کنند. در طی این فصا‌ها نه تنها مجبور خواهید بود با نقل و انتقالات سر و کار داشته باشید، باید برنامه‌های آموزشی منحصر به فردی را برای بازیکنان خود در نظر بگیرید.

Football Manager

 

یکی از معدود مجموعه بازی‌هایی اس که به نظر می‌رسد با هر بروزرسانی بهتر و بهتر می‌شود. سری Football Manager بهترین بازی نقش آفرینی در سبک فوتبالی محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا باشگاه مورد علاقه خود را در لیگ برتر هر کشور هدایت کنید. در این بازی باید به دنبال استعداد‌های مختلف باشید، برنامه‌های تمرینی فردی را سازمان‌دهی کنید و باید برای دادن دستمزد به بازیکنان کلنجار بروید؛ همانند یک مربی واقعی که عمل می کند.