Menu

«بندبازی» بهترین میانبُر برای گروه‌های موسیقی است

علیرضا عصار خواننده مطرح کشور یکی از داوران «بندبازی» است. او به تازگی درباره این برنامه موسیقیایی «فیلم‌نت» گفت‌و‌گویی کرده که بخش‌هایی از آن را در ادامه خواهید خواند.
♦️یک خلا طولانی
خیلی سال بود که مترصد این بودم که چنین اتفاقی در حوزه برنامه سازی موسیقی با چنین کیفیت وعظمتی رخ بدهد. موسیقی ما در طول سالهای گذشته عموما هرگز برنامه اختصاصی و در خور شانی را نداشته. پیشنهاد اولیه برای حضور در این برنامه را در ابتدای کار امید حاجیلی به من داد. سپس جلسه ای با نیما بانک برگزار کردم و به این نتیجه رسیدیم که نقطه نظرات نزدیکی با کارگردان داریم. تصمیم گرفتم که در این برنامه باشم و اگر می توانم کمکی به معرفی استعدادهای جدید داشته باشم.

♦️شوخی ندارم!
در زندگی من از زمانی که خودم را شناختم، هیچ چیزی مهم تر از موسیقی نبوده. اینجا و در قالب برنامه بندبازی هم همین است. اگر کسی واقعا حرفی برای گفتن داشته باشد قطعا در تیم هیات داوران من کسی هستم که کمک خواهم کرد کار آنها بهتر و بیشتر شنیده شود. موسیقی برای من بسیار جدی است. پس طبیعتا با کسی شوخی ندارم.

♦️یک داور خانم
در جلسات مختلفی که برای این برنامه برگزار کردیم، همه به این نتیجه رسیدیم که حتما یکی از داوران از بین هنرمندان خانم باشند. من با کمال میل با مهراوه صحبت کردم و این پیشنهاد از سوی من ارایه شد. خانم شریفی نیا فارغ التحصیل موسیقی هستند و البته پیانیست بسیار قهاری هم هستند. همه این عوامل باعث شد تصمیم بگیریم که ایشان هم در بین هیات داوران باشند.

♦️پول یا پارتی؟!
این ذهنیت همیشه در بین اهالی موسیقی و البته علاقمندان به آن هست که اگر استعداد بالایی در موسیقی داشته باشد اما بودجه و اوضاع مالی خوبی نداشته باشد، هرگز فرصت ارائه خود و هنرش برای عموم نخواهد بود. من بعد از دیدن میزان کیفیت پیش تولید و برنامه ریزی ها برای بندبازی، معتقدم که حضور در این برنامه بهترین میانبُر برای رسیدن به آرزوهای یک خواننده جوان خواهد بود. خودم نمونه واقعی خواننده ای هستم که در ابتدای مسیر کاری ام، نه پول داشتم و نه رابطه خاصی.

♦️جایزه یک میلیاردی
بدون شک برنده این جایزه با این پول میتواند تبلیغات و برنامه ریزی وسیعی را برای آینده خودش داشته باشد. اصلا ما برای همین اینجاییم تا کسانی که استعداد دارند و شرایط مالی خوبی ندارند، بیایند و مسیر زندگی و هنرشان عوض شود.