Menu

به‌روزرسانی ۱.۰۲ بازی The Medium برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد

آخرین به‌روزرسانی بازی The Medium خبر از اضافه شدن برخی قابلیت‌ها و بهبود عملکرد کلی بازی در پلی‌استیشن ۵ می‌دهد. سرانجام رهگیری پرتو در دسترس دارندگان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه‌ی توییتر رسمی این بازی، در به‌روزرسانی ۱.۰۲ قابلیت رهگیری پرتو (Ray Tracing) به پلی‌استیشن ۵ اضافه شده و عملکرد بازخورد هپتیک‌ (Haptic Feedback) در کنترلر دوال سنس (DualSense) نیز بهبود یافته است. تیم سازنده‌ی بازی همچنین متعهد شده که در به‌روزرسانی‌های بعدی مشکلات مربوط به سیستم تروفی (Trophy) را رفع کند.

بازی The Medium  یکی از عناوین هنگام عرضه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و اس بود و در آن زمان از محدود عناوین نسل بعدی به شمار می‌آمد. این بازی یک اثر سبک وحشت است که بازی‌باز در دو دنیای مختلف جا‌به‌جا می‌شود. The Medium حالا روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است، اما عرضه‌ی آن روی این کنسول بدون مشکل نبوده و بلوبر تیم (Bloober Team) با به‌روزرسانی جدید سعی در برطرف کردن این مشکلات و اضافه کردن برخی قابلیت‌ها به بازی دارد.

آخرین به‌روزرسانی بازی قابلیت رهگیری پرتو را به پلی‌استیشن ۵ اضافه می‌کند، قابلیتی که در روز عرضه‌ی بازی روی ایکس‌ باکس موجود بود. به گفته‌ی سازنده‌ی بازی، عملکرد کلی بازخورد هپتیک در کنترلر دوال سنس بهبود یافته اما به جزئیات این تغییرات اشاره‌ای نشده است. سازندگان بازی قول استفاده از قابلیت‌های دوال سنس را داده بودند.

صفحه‌ی بازی در توییتر نوشت:

PS5‌باز‌های عزیز، پچ ۱.۰۲ حالا در دسترس است، پس بازی خود را به‌روز نگه دارید. رهگیری پرتو حالا به واقعیت دوگانه بازگشته. ما همچنین عملکرد کلی بازی و بازخورد هپتیک‌ را بهبود بخشیدیم.

در چند‌ روز آینده مشکلات مربوط به سیستم تروفی را رفع خواهیم‌ کرد.

بازی The Medium هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.