Menu

God of War بعدی 40 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی دیوید جفی، کارگردان بازی اول God of War و خالق سری Twisted Metal، اثر بعدی از سری God of War که در حال حاضر آن را با نام Ragnarok می‌شناسیم، 40 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

مدتی می‌شود که دیوید جفی (David Jaffe) صنعت بازی‌های ویدیویی را ترک کرده است و در یوتیوب به تولید محتوا می‌پردازد. او در آخرین ویدیوی خود متذکر شد که تیم سانتا مانیکا (Santa Monica) بازی بعدی God of War را با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای 40 ساعته توسعه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که وی نظری دو قطبی در مورد این مدت زمان از گیم‌پلی دارد. اگرچه از دیدگاه او گیم‌پلی 40 ساعته برای اثری مانند God of War زیاد است، اما باور دارد که نوابغی در سانتا مانیکا روی این بازی کار می‌کنند که احتمالاََ توانایی به وجود آوردن چرخه‌های سرگرم‌کننده در گیم‌پلی را خواهند داشت و می‌توانند تجربه‌ای جذاب را ارائه دهند.

ما در تاریخ ۱۹ شهریور (۹ سپتامبر) رویداد بزرگ بعدی پلی استیشن را خواهیم داشت که شامل اطلاعاتی جدید از عناوین استودیو‌های پلی‌استیشن و برخی از خلاق‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شود. مدت زمان این رویداد 40 دقیقه خواهد بود و بازی‌بازان انتظار دارند که God of War بعدی در این مراسم حضور داشته باشد.