Menu

تصاویر، آرت‌ورک و اطلاعات جدیدی از Call of Duty: Vanguard فاش شد

پس از انتشار به روزرسان جدید عنوان Call of Duty Black Ops Cold War، آرت‌ورک Call of Duty: Vanguard به همراه لوگوی بازی فاش شده و این تصاویر وجود بتای عمومی را برای این عنوان تأیید می‌کنند.

مردم پس از لیک شدن این عکس‌ها شروع به پخش کردن آن‌ها در توییتر (Twitter)، ایمِجِر (Imgur) و رِدیت (Reddit) کردند و به این صورت آرت‌ورک‌ و لوگوی عنوان ۲۰۲۱ Call of Duty را که Call of Duty: Vanguard نام دارد، در سراسر اینترنت پخش شد. این تصاویر در فایل‌های بازی Call of Duty Black Ops Cold War پس از عرضه‌ی به روزرسان فصل پنجم آن  پیدا شدند.

بر اساس این تصاویر، Call of Duty: Vanguard همانند Black Ops Cold War دارای ۳ نسخه‌ی متفاوت خواهد بود: Cross-Gen Bundle ،Standard Edition و Ultimate Edition.

علاوه بر این موارد، دیتاماینر‌های Call of Duty Black Ops Cold War موفق به پیدا کردن تصویری شدند که محتویات Ultimate Edition بازی را آشکار کرده و وجود بتای عمومی و امکان دسترسی زودهنگام به آن را تایید می‌کند. این عکس همچنین ۳ اسکین جدید را برای ۳ شخصیت لوکاس (Lucas)، پولینا (Polina) و وِید (Wade) به همراه سلاح‌های اضافی برای Ultimate Edition این بازی نشان می‌دهند.

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، برای Call of Duty: Vanguard بتای عمومی در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد که اگر شما Ultimate Edition این بازی را پیش‌خرید کنید، به این بتا دسترسی زودهنگام خواهید داشت.

این خبر وجود اتمسفر و تم جنگ جهانی دوم در این بازی که شایعات پیرامون آن ماه‌ها است که در حال پخش شدن هستند،‌ به طور رسمی تایید می‌کند. البته کمپانی اکتیویژن (Activision) هنوز Call of Duty Vanguard را معرفی نکرده و در کل عناوین جدیدتر و سالانه‌ی این فرنچایز در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر Call of Duty، دیرتر و در اواخر سال معرفی شده‌اند.