Menu

واکنش منتقدین به نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی Microsoft Flight Simulator

اخیرا نسخه کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator برای کنسول‌های جدید ایکس باکس منتشر شد و توانست بازخورد فوق‌العاده‌ای را کسب کند.

سال گذشته بود که بازی Microsoft Flight Simulator برای کامپیوتر عرضه شد و توانست نمرات خوبی را کسب کند. این در حالی است که مایکروسافت اعلام کرده بود که درآینده این بازی برای کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه خواهد شد.

حال بازی Microsoft Flight Simulator برای کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه شده است و میانگین امتیازات این بازی، خبر از یک پورت فوق‌العاده برای پلتفرم ایکس باکس می‌دهد. البته کاربران ایکس باکس وان هم به‌لطف پروژه ایکس کلاود قادر به تجربه‌ی بازی به‌صورت استریمینگ خواهند بود.

در ادامه نگاهی به واکنش منتقدین به نسخه ایکس باکس سری ایکس | سری اس خواهیم انداخت و همچنین می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Microsoft Flight Simulator

  • سازنده: Asobo
  • ناشر: مایکروسافت
  • سبک: شبیه‌ساز پرواز
  • پلتفرم: ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

ایمپالس گیمر: ۱۰۰ از ۱۰۰

 

Microsoft Flight Simulator روی ایکس باکس سری ایکس واقعا عالی است و یک محصول درگیر کننده برای این کنسول نسل بعد به حساب می‌آید که توانسته است به‌خوبی تجربه یک شبیه‌ساز پرواز را در اختیار کاربران حرفه‌ای و تازه‌وارد قرار دهد.

هابی کنسولز: ۹۱ از ۱۰۰

مهم نیست که هوادار بازی‌های شبیه‌ساز هستید یا خیر، مایکروسافت فلایت سیمولیتور بازی‌ای است که باید آن را تجربه کنید. باوجود بعضی از مشکلات فنی بسیار کوچک، این محصولی است که می‌تواند شما را مجبور به خرید یک تلویزیون بزرگ‌تر کند.

گیمز ماشین: ۹۱ از ۱۰۰

Microsoft Flight Simulator بدون درنظر گرفتن اینکه شما هوادار این سبک هستید یا خیر، به‌خوبی خود را به‌عنوان یک شاهکار روی ایکس باکس سری ایکس معرفی می‌کند.

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

خیره کننده بودن بازی از نظر بصری و تحت فشار قرار دادن ایکس باکس سری ایکس، سبب شده تا شاهد اولین بازی بزرگی باشیم که روی جدیدترین سخت‌افزار مایکروسافت عرضه شده است.

ویندوز سنترال: ۹۰ از ۱۰۰

Microsoft Flight Simulator به‌خوبی تجربه نسل بعد را روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس گسترش می‌دهد و می‌توان از آن به‌عنوان یک جایگاه برای نشان دادن قدرت فنی برای این سیستم‌های جدید یاد کرد. همچنین این بازی به‌خوبی برای کنسول‌ها بهینه‌سازی شده، آن هم زمانی‌که عرضه روی پی سی سبب شد تا شاهد ناتوانی بعضی از بهترین سیستم‌های کامپیوتری باشیم. بااینکه ایکس باکس سری ایکس، بازی را روی به‌راحتی روی رزولوشن 4K اجرا می‌کند، اما نکته قابل‌توجه ایکس باکس سری اس ۴۰۰ دلاری است که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به‌نمایش گذاشته است. این چالش‌برانگیز‌ترین آزمایش برای سیستم‌های نسل بعد بوده است، اما یک پورت خوب، باعث برطرف شدن این چالش شده است.

منبع متاکریتیک