Menu

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Virtuous Cycle بازی Mortal Shell

استودیو کلد سیمتری به تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی The Virtuous Cycle بازی Mortal Shell را به همراه جزئیات آن اعلام کرده است.

چند ماه پیش بود که استودیو کلد سیمتری (Cold Symmetry)، سازنده بازی Mortal Shell، بسته الحاقی The Virtuous Cycle را معرفی کرد، اما در آن زمان جزئیات دقیقی به‌همراه تاریخ انتشار این بسته الحاقی، در اختیار کاربران قرار داده نشد.

این در حالی است که به‌تازگی تیم سازنده تریلری را از بسته الحاقی The Virtuous Cycle منتشر کرده و در جریان آن شاهد جزئیات و همچنین تاریخ انتشار بسته الحاقی ذکر شده هستیم. در جریان The Virtuous Cycle شاهد اضافه شدن یک حالت روگ‌لایک به Mortal Shell خواهیم بود که به‌صورت تصادفی شخصیت داستانی مورتال شل را در نقاط مختلف سرزمین Fallgrim قرار می‌دهد.

ازطرفی، یک شل جدید هم به بازی اضافه خواهد شد که هم کاربران بازی اصلی و هم کاربران The Virtuous Cycle قادر به استفاده از آن هستند. جدا از نمایش جزئیات بسته الحاقی The Virtuous Cycle، در تریلر منتشر شده شاهد بخش‌هایی از سیستم مبارزاتی بازی و همچنین شل جدید بازی هستیم. نکته جالب در حالت روگ‌لایک بازی این است که جدا از محیط‌ها، رویارویی با دشمنان هم تصادفی خواهد بود. به‌عبارتی با هر بار شروع این حالت، دشمنان متفاوتی را مشاهده می‌کنید.

ازدیگر محتویات بسته الحاقی The Virtuous Cycle هم می‌توان به‌ اضافه شدن یک سلاح جدید به نام Axetana اشاره کرد. در دوره‌ای هستیم که بازی‌های روگ‌لایک بیش‌ازپیش در بازار حضور دارند و وجود یک بسته الحاقی که به کل ساختار بازی را تغییر داده و آن را از سولزلایک به روگ‌لایک تبدیل می‌کند، مورد جالبی است که قطعا ارزش تجربه دارد.

بسته الحاقی The Virtuous Cycle در تاریخ ۲۷ مرداد ماه (۱۸ اوت) با قیمت هشت دلار عرضه خواهد شد.

منبع VG247