Menu

احتمال وجود محتوای جدید در ریمیک بازی Dead Space

براساس گزارش‌های منتشر شده، ریمیک بازی Dead Space ممکن است دارای محتوای بیشتری نسبت به نسخه اصلی باشد

در جدیدترین اخبار بازی، بازسازی بازی Dead Space ممکن است شامل محتوای حذف شده قسمت اول نیز باشد. در محاصبه‌ای که IGN با رومان کامپوس-اوریولا انجام داد، کامپوس-اوریولا اظهار داشت که استودیوی Visceral Games، سازندگان نسخه اول بازی دد اسپیس به‌دلیل محدودیت‌های فنی مجبور به اعمال تغییراتی در برنامه اولیه بازی شدند. اما تیم توسعه Motive قرار است در بازسازی Dead Space از طراحی اورجینال مراحل قسمت اول استفاده کنند.

در این صورت بازیکنان ممکن است برنامه‌های اولیه بازی دد اسپیس را که در زمان توسعه تغییر کرده بود، بتوانند مشاهده کنند. کامپوس-اوریولا در رابطه با این موضوع گفت «ما کارمان روی بازسازی را با طراحی اصلی مراحل از نسخه اول بازی دد اسپیس آغاز کردیم. نکته جالب این است که قادر به دیدن تغییرات ایجاد شده قبل از عرضه بازی هستید. در فصل اول، می‌توانید طرح اولیه بعضی از راهروها را ببینید سپس متوجه علت تغییر آن‌ها توسط Visceral به‌دلیل محدودیت‌های فنی می‌شوید.»

شایعات زیادی قبل از معرفی بازسازی دد اسپیس شنیده می‌شد، حالا طرفداران این بازی علمی-تخیلی و ترسناک Dead Space می‌توانند منتظر انتشار آن برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس همچنین رایانه‌های شخصی باشند.

اطلاعات بسیار کمی از ریمیک بازی Dead Space به اشتراک گذاشته شده و هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، اما به‌گفته الکترونیک آرتز بازسازی دد اسپیس از موتور فراست‌بایت استفاده می‌کند، EA در ادامه افزود «با استفاده از گرافیک خیره کننده، صدا و کنترل، میزان وحشت بازی را به درجه‌ای بی‌سابقه می‌رسانند.» همچنین الکترونیک آرتز وعده داده است که داستان، کارکتر‌ها و مکانیک بازی را بهبود بدهد.

بازی Dead Space در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و بازیکنان را در نقش آیزاک کلارک قرار داد. آیزاک ماجرای وحشتناک خود را از راهروهای تاریک سفینه USG Ishimura شروع می‌کند که خدمه‌ آن توسط نکرومورف‌ها قتل‌عام شده‌اند.

آنچه در بازی دد اسپیس اتفاق افتاد، آغاز یک ماجراجویی وحشتناک سوم شخص بود که بازیکنان را وادار به تعمیر سفینه ایشیمورا کرد تا با فعال‌سازی مجدد آن دنبال نیکول، شریک گمشده آیزاک بگردند و از تجهیزات آیزاک برای نابودی نکرومورف‌ها استفاده کنند.

منبع eurogamer