Menu

استودیو ریسپاون و ساخت یک بازی جدید

آگهی‌های شغلی جدید منتشر شده از سوی Respawn Entertainment نشان می‌دهند این استودیو در حال توسعه‌ی یک بازی داستانی معرفی نشده‌ی جدید است.

ریسپاون اینترتینمنت که با عرضه بازی‌های موفقی مانند Star Wars Jedi: Fallen Order و ایپکس لجندز در موقعیت مناسبی قرار دارد، حالا به‌دنبال جذب توسعه‌دهندگان برای ساخت یک بازی معرفی نشده جدید است.

روز گذشته محمد علوی، یکی از کارگردانان استودیو با انتشار پستی در توئیتر خبر آغاز مراحل ساخت یک بازی جدید داستانی در این استودیو را تایید کرد. علوی به‌عنوان یکی از طراحان اصلی سری تایتان فال و از تهیه‌کنندگان قدیمی بازی‌های مطرحی مانند سری مدرن وارفر از مجموعه کال آو دیوتی شناخته می‌شود. در این آگهی شغلی، ریسپاون در عناوینی مانند طراح فنی بازی، طراح ارشد مبارزه و طراح ارشد مرحله به‌دنبال بازی‌سازان و دیزاینر های با استعداد است. این پرو‌ژه در حال حاضر توسط تیم کوچکی در استودیو در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد و هنوز جزئیات بیشتری درباره ابعاد بازی و پلتفرم‌های مقصد آن برای انتشار اعلام نشده است.

براساس گزارش‌های منتشر شده از قبل می‌دانیم علاوه‌بر پشتیبانی از بازی محبوب Apex Legends که با عرضه‌ی حالت‌هی و سیزن‌های جدید در قالب آپدیت‌های منظم صورت می‌گیرد، مراحل ساخت نسخه دنباله بازی جدای فالن اوردر هم در این استودیو دنبال می‌شود. یکی از اعضای استودیو ریسپاون مدتی پیش اعلام کرد باتوجه‌به موفقیت خیره کننده اولین بازی این استودیو در سبک بتل رویال یعنی Apex Legends، مراحل ساخت قسمت سوم مجموعه پرطرفدار تایتان فال به این زودی‌ها آغاز نخواهد شد. بسیاری از طرفداران بر این باورند باتوجه‌به نقش کلیدی علوی در ساخت سری تایتان فال، این بازی جدید می‌تواند پروژه‌ای فرعی یا اسپین آف از شخصیت‌ها و دنیای سری تایتان‌فال باشد.

تحلیل‌گران موفقیت فراتر از انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order را عامل تمایل بیشتر الکترونیک آرتز به سرمایه‌گذاری روی بازی های تک‌نفره و داستانی می‌دانند و باور دارند استودیو ریسپاون می‌تواند درکنار ادامه‌ی پشتیبانی از ایپکس لجندز، ساخت بازی‌های فرعی و تک نفره را در دنیای تایتان فال ادامه دهد.

منبع gamingbolt