Menu

سرورهای Tom Clancy’s Elite Squad پاییز امسال خاموش می‌شوند

یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که در پاییز سال جاری، سرورهای بازی موبایل و رایگان Tom Clancy Elite Squad غیرفعال خواهند شد.

یوبیسافت با معرفی و عرضه بازی Tom Clancy Elite Squad در سال گذشته، یک تجربه رایگان از بازی‌های تاکتیکی و نوبتی را در اختیار کاربران موبایل قرار داد. این در حالی است که تا چند ماه آینده، شاهد بسته شدن سرورهای بازی و به‌عبارتی، لغو شدن پشتیبانی از بازی هستیم.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، ناشر Tom Clancy Elite Squad، در وبسایت رسمی بازی خود اعلام کرده که ازاین‌پس دیگر محتوایی برای الیت اسکواد عرضه نخواهد شد. همچنین اعلام شده که تقریبا پس از یک سال از عرضه بازی، Tom Clancy Elite Squad در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) سرورهای بازی بسته خواهند شد.

به‌طور مستقیم یوبیسافت اعلام نکرده که چرا دیگر از این بازی پشتیبانی نمی‌کند، اما به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی آن‌ها تعداد بازیکن‌های پایین بازی است. نکته جالب این است که این اتفاق درست پس از معرفی بازی Tom Clancy xDefiant رخ داده است. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به بازی بتل رویال Hyper Scape داشته باشیم که این بازی هم نتوانست بازیکنان را به‌خود جذب کند و ناکام ماند.

منبع Gamingbolt