Menu

ورود بالگردها به Microsoft Flight Simulator

به نظر می‌رسد که سال آینده، علاوه‌بر هواپیماهای مختلفی به بازی شبیه‌ساز پرواز Microsoft Flight Simulator اضافه می‌شوند، امکان گشت‌و‌گذار در دنیای بی‌نظیر این بازی با هلیکوپتر نیز فراهم خواهد شد.

سال گذشته شاهد بازگشت مجموعه بازی‌های شبیه‌ساز پرواز با هواپیمای Microsoft Flight Simulator بودیم. این بازی با مجموعه‌ی متنوع و بسیار دقیق خود از هواپیماهای مختلف، شما را به گشت‌و‌گذار در آسمان محیط خیره کننده خود برده و تجربه لذت بخشی را برای علاقه‌مندان به حرفه‌ی خلبانی ارائه می‌کند. Flight Simulator که در ابتدا برای پلتفرم پی سی منتشر شده بود، بعد از استقبال مخاطبان حالا برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز برنامه‌ریزی شده است.

توسعه‌دهندگان این بازی به‌صورت مستمر به پشتیبانی و انتشار آپدیت‌های متعدد برای آن پرداختند تا درکنار اصلاح تجربه‌ی کم نقص بازی، به ارائه‌ی محتوای جدید برای مخاطبان بپردازند. حالا مطلع شدیم که همچنان چیزهای بیشتری برای این بازی در راه است که شامل روش جدیدی برای سفرهای هوایی Flight Simulator می‌شود.

براساس مطلب جدیدی که در بلاگ توسعه‌دهندگان Flight Simulator منتشر شده، به نظر می‌رسد که اضافه شدن هلیکوپترها که مدت‌ها است مورد تقاضای کاربران قرار گرفته، بالاخره به مرحله‌ی نهایی شدن رسیده است. ظاهراً قرار است بالگردها در زمان نامعلومی از سال آینده میلادی ازطریق یک آپدیت به بازی اضافه شوند. در تصویر زیر، ویژگی‌هایی که با بیشترین حجم تقاضا از سوی طرفداران مواجه شده در یک فهرست جمع آوری شده است که هلیکوپترها با اختلاف در صدر جدول قرار دارد. در ادامه می‌توان سال ۲۰۲۲ را به‌عنوان زمان اجرایی شدن آن مشاهده کرد.

متأسفانه بیش از این، اطلاعاتی در این خصوص منتشر نشده، لذا هنوز مشخص نیست که جزئیات این اتفاق به چه شکلی خواهد بود. اما حداقل می‌دانیم که این ویژگی در دست ساخت است.

Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای پی سی در دسترس است. نسخه Xbox Series X/S این بازی برای تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی Flight Simulator فضای بسیاری از کنسول کاربران ایکس باکس را اشغال خواهد کرد. براساس خبری که در این رابطه منتشر شده، این بازی تقریبا ۱۰۰ گیگابایت از فضای کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را به خود اختصاص می‌دهد. ازاین‌رو کاربران ایکس باکس سری اس برای تجربه‌ی بازی تقریبا یک پنجم از فضای کنسول را باید به این بازی اختصاص دهند.

از طرفی مایکروسافت در آپدیت جدید Microsoft Flight Simulator، حجم نسخه پی سی این بازی را به کمتر از نصف کاهش داده است. براین اساس، اندازه‌ی فایل‌های اصلی بازی از ۱۷۰ گیگابایت به تنها ۸۳ گیگابایت، یعنی کمتر از نیمی از حجم سابق آن کاهش یافته است. محتوای این آپدیت علاوه‌بر این، چند مورد اصلاح و بهبود گیم‌پلی بازی را نیز به همراه دارد که برخی از آن‌ها از اهمیت نسبتاً بالایی برخوردار هستند.

منبع gamingbolt