Menu

معرفی کاراکتر جدید بازی Apex Legends به نام Seer

شخصیت جدید و مرموز بازی Apex Legends به نام Seer با انتشار تریلری معرفی شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، EA و استودیوی Respawn Entertainment به‌تازگی تریلری از Apex Legends منتشر کرده‌اند که در آن لجند جدید بازی به نام Seer معرفی می‌شود. این تریلر به پس‌زمینه‌ی داستانی این کاراکتر می‌پردازد. در آن گفته می‌شود او کودکی نفرین‌شده است و این‌طور که به‌نظر می‌رسد، ارتباط مرموزی با دنیای اپیکس لجندز دارد. در توضیحات زیر این تریلر در یوتیوب نوشته شده است: «طالعی نحس بر تولد Obi سایه افکنده است. آیا روشنایی او جان به در خواهد برد و از درون تاریکی برخواهد خواست؟»

همچنین در نام این تریلر از کلمه‌ی «دگردیسی» استفاده شده و در خود تریلر نیز شباهت‌هایی بین بزرگ شدن و تکامل پیدا کردن Seer با نحوه‌ی از پیله درآمدن حشره‌ی بید دیده می‌شود. درکل تریلر معرفی Seer کمی نامتعارف و مبهم به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، نمی‌توان منکر جلوه‌های هنری خیره‌کننده‌ی این تریلر شد که اگر سریال Love, Death & Robots را دیده باشید، بدون شک با دیدن آن یاد اپیزود تحسین‌شده‌ی Zima Blue در فصل اول و Ice در فصل دوم می‌افتید.

البته این شباهت به سریال انیمیشنی نتفلیکس بی‌دلیل نیست. چراکه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام شده که شخصیت Seer و تریلر معرفی آن با همکاری رابرت ولی، کارگردان، انیماتور و تصویرگر کانادایی طراحی شده است که علاوه‌بر طراحی دو اپیزود مذکور در Love, Death & Robots، روی انیمیشن‌هایی چون Tron: Uprising و Pear Cider and Cigarettes کار کرده است.

کاراکتر Seer قرار است همراه‌با با شروع فصل دهم Apex Legends در تاریخ ۳ اوت (۱۲ مرداد) به بازی اضافه شود. در فصل جدید اپیکس لجندز که Emergence نام دارد، LMG جدیدی به نام Rampage به بازی اضافه می‌شود، در نقشه‌ی World’s End تغییراتی بیشتری اعمال می‌شود، حالت Ranked جدیدی به بخش Arenas اضافه می‌شود و موارد دیگر. علاوه‌بر این، EA اعلام کرده که در جریان رویداد EA Play Live که پس‌فردا ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران برگزار می‌شود، اطلاعات و تصاویر بیشتری از کاراکتر Seer و فصل دهم اپیکس لجندز منتشر خواهد شد. همچنین به‌تازگی اعلام شد که بازی Skate 4 در این رویداد حضور نخواهد داشت.

منبع VG247