Menu

همکاری ۹ استودیو دیگر یوبیسافت برای ساخت بازی Far Cry 6

۹ استودیوی دیگر یوبیسافت که برخی از آن‌ها مشغول توسعه‌ی بازی خود هستند، برای ساخت Far Cry 6 با یوبیسافت تورنتو همکاری می‌کنند.

از زمانی‌که Far Cry 6 معرفی شد، نام استودیوی Ubisoft Toronto همیشه به‌عنوان سازنده‌ی اصلی این بازی مطرح بوده است. بااین‌حال، می‌دانیم که فارکرای 6 یکی از آن بازی‌های بزرگ و پرخرج یوبیسافت است و این به این معنی است که قطعا استودیوهای دیگری هم از این شرکت فرانسوی در ساخت آن دخیل هستند. ادواردو ویزمن، کارگردان صدای بازی به‌تازگی اعلام کرده که ۹ استودیوی دیگر یوبیسافت برای ساخت فارکرای 6 با شعبه‌ی تورنتو همکاری می‌کنند.

این استودیوها شامل یوبیسافت مونترآل (در حال حاضر روی ساخت بازی Rainbow Six Extraction کار می‌کند)، یوبیسافت شانگهای (سازنده بازی Skull and Bones) و یوبیسافت پونا (در حال حاضر روی ساخت بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remaster کار می‌کند) می‌شود. استودیوهای دیگر شعبه‌‌های یوبیسافت‌ در شهرهای کیف، برلین، فیلیپین، اودسا، وینی‌پگ، مونت پلیه و کبک هستند. البته این‌ نوع همکاری‌ها که در آن چند استودیوی یوبیسافت برای چند سال روی یک پروژه کار می‌کنند، در این شرکت امری معمول است. برای مثال، درجریان ساخت بازی  Assassin’s Creed Valhalla چهارده استودیوی دیگر یوبیسافت به شعبه‌ی مونترآل کمک کردند.

همچنین باتوجه‌به اینکه یوبیسافت گفته Far Cry 6 قرار است دارای بزرگ‌ترین نقشه‌ی درمیان بازی‌های این مجموعه باشد، طبیعی است که برای ساخت آن بیش از یک استودیو نیاز باشد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا همکاری ۱۰ استودیو برای توسعه‌ی فارکرای 6 به عرضه‌ی یک اثر باکیفیت و تحسین‌برانگیز ختم خواهد شد یا خیر. Far Cry 6 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد.

منبع Gaming Bolt