Menu

مبارزات در Assassin’s Creed Odyssey به شما اجازه‌ می‌دهند تا سبک مبارزه مخصوص به خود را بسازید + تریلری از مبارزه شخصیت الکسیوس

همان‌طور که می‌دانید شرکت Ubisoft به صورت کاملا واضح اعلام کرده که بزرگ‌ترین هدف آن‌ها در Assassin’s Creed Odyssey تبدیل‌کردن آن به یک بازی اکشن – نقش‌آفرینی است؛ مسیری که این سری به تازگی در آن قدم گذاشته ولی به نظر می‌رسد با Odyssey شاهد تکامل آن در سری Assassin’s Creed خواهیم بود.

با اینکه مطمئنا این برنامه جدید Ubisoft بررروی انتخاب‌های بازیکن و داستان بازی تاثیر بسیاری می‌گذارد، ولی به نظر می‌رسد بخش مبارزات نیز دستخوش تغییراتی شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به گفته کارگردان ارشد بازی، "جاناتان دومونت" (Jonathan Dumont) این تصمیمی آگاهانه بوده چرا که توسعه‌دهندگان قصد داشته‌اند تا به بازیکنان اجازه دهند با سبک مخصوص خود و به صورتی که راحت‌تر هستند، به مبارزه بپردازند.

"شما یک سیستم مبارزه پایه در اختیار دارید و هر چیزی که ما به آن اضافه کرده‌ایم برای آسان‌تر کردن مبارزه با دیگر NPCها بوده است. همچنین ما می‌خواستیم این نیز بخشی از انتخاب بازیکن باشد پس سعی کردیم تا در هسته آن هر چیزی که اضافه کرده‌ایم آزادی عمل را نیز قرار دهیم. ولی در این زمینه، یعنی ساخت روش بازی و کلاس مخصوص خود، ما به آن به این چشم که "چقدر جالب می‌شد اگر توانایی‌ها را با یکدیگر تطابق و ترکیب می‌کردیم" نگاه کرده و خواستیم به بازیکنان اجازه دهیم تا بازیکنان با خود بگویند "من می‌خواهم فقط این 4 کار را در بازی انجام دهم و تمام. من می‌خواهم به این روش بازی کنم."

"ما به جای اینکه سعی کنیم تا روشی مشخص و معین برای بازی‌کردن تعیین کرده، بیشتر از دیدگاه شخصی‌سازی به آن نگاه کردیم. امتیاز‌های خود را در هرجایی که دوست دارید خرج کنید ولی با برنامه این کار را انجام دهید و روش بازی مخصوص به خود را بسازید. چرا که اکنون بیش از 10 سال از عمر Assassin’s Creed می‌گذرد و ما نیز هرکدام به اشکالی مختلف بازی می‌کنیم. بعضی از افراد خواهان مخفی‌کاری هستند و عده‌ای به دنبال جنجال و مبارزه. پس ما سعی کردیم تا مطمئن شویم روش بازی شما برای‌تان مناسب بوده و بازی نیز به شما اجازه پیاده‌کردن آن را می‌دهد. "

همچنین به تازگی در جریان رویداد PAX West نمایشی جدید از بازی پخش شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. این تریلر پیش از این با شخصیت کاساندرا منتشر شده بود ولی این بار شاهد شخصیت الکسیوس و مبارزات او هستیم.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

عنوان Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.