Menu

Psychonauts 2 بدون اضافه‌ کاری‌های شدید ساخته شده است

استودیو بازی‌سازی دوست‌داشتنی دابل فاین حدودا دو ماه دیگر بازی Psychonauts 2 را تقدیم گیمرها می‌کند. خوش‌بختانه بازی‌سازها در پروسه‌ی ساخت این محصول اصلا متحمل فشار کاری شدید نبودند.

بدون شک ساخته شدن یک بازی ویدیویی بدون کرانچ (فشار کاری شدید و بیش از حد تحمیل‌شده بر بازی‌سازها) خوشحال‌کننده است. همه می‌دانیم که پس از مدت‌ها صبر طرفدارها بالاخره در تاریخ ۲۵ آگست/اوت (۳ شهریور) بازی Psychonauts 2 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

کوین جانسون، یک تهیه‌کننده ارشد در استودیو Double Fine با یک توئیت نوشت: «حقیقت جالب: [پروسه‌ی ساخت] بازی Psychonauts 2 هیچ کرانچی نداشت. تیم فوق‌العاده بود و من افتخار می‌کنم که بخشی از چیزی انقدر ویژه باشم؛ پروژه‌ای که مطابق تقویم کاری و برنامه‌ی ما ساخته شد. فکر می‌کنم که شما نیز با آن اوقات خوشی داشته باشید».

در جهان بازی‌های ویدیویی بارها و بارها استودیوهای مختلف برای رساندن محصول به روز عرضه، انواع‌واقسام فشارهای کاری را روی دوش کارمندهای خود گذاشته‌اند؛ به این شکل که آن‌ها بعضا هفته‌ها یا ماه‌ها به مراتب بیشتر از ۴۰ ساعت کار استاندارد هفتگی کار کرده‌اند. پس چه‌قدر دل‌نشین که برای ساخت بازی Psychonauts 2 در دابل فاین چنین اتفاقی رخ نداده است.

این بازی پلتفرمر سوم‌شخص تا به امروز چند تأخیر را پذیرفته است. زیرا استودیو دابل فاین بارها گفت که برای رساندن آن به سطح مورد نظر به زمان بیشتری نیاز دارد. در سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت مایکروسافت استودیو بازی‌سازی دابل فاین را خریداری کرد.

منبع Eurogamer