Menu

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy فاقد پرداخت های درون برنامه‌ای است

مری دیمارل، کارگردان اجرایی روایت داستانی Guardians of the Galaxy، اعلام کرده که این بازی فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود.

درجریان کنفرانس خبری اسکوئر انیکس (Square Enix) در نمایشگاه E3 2021 بود که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، معرفی و مشخص شد که استودیو ایداس مونترال در حال توسعه بازی است.

باتوجه‌به پیشینه Marvel’s Avengers، یکی از مواردی که کاربران خواهان انتشار اطلاعات حول آن بودند، وضعیت پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بسته‌های الحاقی بود. به تازگی مری دیمارل، کارگردان اجرایی روایت داستانی Guardians of the Galaxy، در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را حول این موضوع ارائه کرده است.

وی دراین‌باره می‌گوید «هیچ بسته الحاقی برای بازی درنظر گرفته نشده است و Guardians of the Galaxy فاقد پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است. بدین دلیل که برای ما اینکه بازیکنان در روز اول عرضه تمامی محتویاتی را که برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم، تجربه کنند، مورد مهمی به حساب می‌آید. به‌عبارتی آن‌ها به‌راحتی می‌توانند تمامی لباس و آیتم‌های تزئینی را که درنظر گرفته‌ایم، کسب کنند. همچنین قادر به پیدا کردن تمامی مهارت‌ها در طول پیش‌روی خود در بازی خواهند بود. همه محتویات در روز عرضه در دسترس است.»

بااینکه تمامی محتویات در روز عرضه در دسترس است و ازطرفی، Outriders هم با همین سیستم عرضه شد، اما پس از عرضه پیپل کن فلای اعلام کرد شاید محتویات پس از عرضه را در اختیار کاربران قرار دهند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که ایداس مونترال و اسکوئر انیکس در ادامه چه برنامه‌هایی را برای Marvel’s Guardians of the Galaxy درنظر می‌گیرند.

بازی Guardians of the Galaxy در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

منبع Gamingbolt