Menu

بازی Final Fantasy Origin رسما معرفی شد [E3 2021]

در انتهای کنفرانس خبری اسکوئر انیکس، بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin با انتشار یک تریلر معرفی شد.

چند هفته قبل از کنفرانس خبری اسکوئر انیکس، اطلاعاتی از یک بازی سولزلایک محور در جهان Final Fantasy فاش شده بود. این در حالی است که Final Fantasy Origin رسما معرفی شد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، در انتهای کنفرانس خبری خود بازی Strange of Paradise: Final Fantasy Origin را معرفی کرد. یک بازی سولزلایک محور که توسط تیم نینجا ساخته و در جهان نسخه اول فاینال فانتزی روایت می‌شود. در ابتدای تریلر معرفی، شاهد اعضای کلیدی تیم سازنده هستند که از میان آن‌ها می‌توان به تتسویا نومورا اشاره کرد که وظیفه طراحی کاراکترهای بازی را برعهده دارد.

از نظر گیم‌پلی، بازی دارای المان‌هایی از سری Nioh است و به‌نظر می‌رسد قهرمان داستان قادر به دفع ضربات است. به‌عبارتی شاهد سیستم Parry در بازی خواهیم بود. ازطرفی باتوجه‌به گیم‌پلی بازی، احتمالا Strange of Paradise: Final Fantasy Origin از کوآپ پشتیبانی و کاربران می‌توانند بازی را درکنار دوستان خود تجربه کنند.

درانتها مشخص شد که Strange of Paradise: Final Fantasy Origin در سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه و دموی آن به‌زودی در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

منبع زومجی