Menu

سرویس استیدیا همچنان به کار خود ادامه می‌دهد

اگرچه بسیاری سرویس گیمینگ استیدیا را یک پروژه شکست‌خورده می‌دانند، اما به‌تازگی یکی از اعضای آن اعلام کرد که استیدیا همچنان زنده است.

گوگل باوجود انتظارات فراوان اما نتوانست سرویس گیمینگ استیدیا خود را آن‌طور که انتظار می‌رفت مدیریت کند؛ سرویسی که با هدف تغییر و تحول آمد اما در جلب بازی‌سازها و همچنین کاربران ناموفق ماند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نیت آهارن، بازاریاب ارشد پروژه استیدیا، طی مصاحبه‌ای از آینده این سرویس ابراز امیدواری کرد. طبق اعتقاد او سرویس استریمینگ استیدیا همچنان زنده است و به راه خود ادامه خواهد داد. آهارن در بخشی از گفت‌وگوی خود تاکید کرد که گوگل در حال همکاری با شرکای ناشر و بازی‌ساز خود است تا از عرضه بازی‌های بزرگ پیش‌رو اطمینان حاصل کند.

«ما در مسیر درستی قرار داریم و در سال ۲۰۲۱ میلادی بالغ‌بر صد بازی جدید برای مشترکین این سرویس عرضه خواهد شد. ما برای تبدیل کردن استیدیا به بهترین مکان ممکن برای بازی کردن روی دستگا‌ه‌هایتان تلاش می‌کنیم. آن دسته از افرادی که به این موضوع باور ندارند، باید توجه داشته باشند که چگونه ما به صحبت‌ها و قول‌وقرارهای خود رنگ واقعیت می‌بخشیم. استیدیا به‌واسطه شرکای بزرگ خود همچون کپکام، الکترونیک آرتز، اسکوئرانیکس، یوبیسافت و غیره رشد زیادی داشته است.»

با انتشار آثار بزرگی جون Judgment Remastered، بازی Resident Evil Village و Disco Elysium – The Final Cut وضعیت سرویس گوگل استیدیا به‌نظر می‌رسد امیدوارکننده شده است. حال باید منتظر ماند و دید گوگل چطور می‌تواند ناامیدی و عدم اطمینان ایجاد شده بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی را از بین ببرد و افراد را برای استفاده از سرویس خود ترغیب کند؟

حال نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص آینده سرویس‌های گیمینگ به‌خصوص استیدیا را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt