Menu

تاریخ برگزاری مسابقات The International 10 بازی Dota 2

شرکت ولو پس از یک سال تعویق نهایتاً از زمان برگزاری مرحله‌ی گروهی و اصلی دهمین دوره از مسابقات اینترنشنال بازی Dota 2 پرده برداشت.

شرکت ولو تأیید کرد که مسابقات The International 10 بازی Dota 2 پس از یک سال تعویق بر اثر شیوع ویروس کرونا نهایتاً در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. در میان تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این رویداد بزرگ در ماه اوت در شهر استکهلم، پایتخت کشور سوئد پیگیری خواهد شد. دهمین دوره از مسابقات اینترنشنال در ابتدا برای برگزاری در تاریخ ۲۸ مرداد تا ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸ تا ۲۳ اوت ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما پس از همه‌گیری جهانی به زمان نامعلوم دیگری موکول شد. بااین‌حال شرکت ولو سال گذشته بتل پَس مسابقات اینترنشنال ۱۰ را در دسترس بازیکنان قرار داد تا از این طریق مبلغ جایزه‌ی آن را تأمین کند. با پایان مهلت استفاده از بتل پَس نیز جایزه‌ی مسابقات از مرز ۴۰ میلیون دلار عبور کرد و رکورد جدیدی در زمینه‌ی جایزه‌ی جمع‌آوری شده برای یک تورنمنت در تاریخ Esports بر جای گذاشت.

شرکت ولو با انتشار پُستی از برگزاری مرحله‌ی گروهی مسابقات اینترنشنال ۱۰ در بازه‌ی زمانی ۱۴ تا ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ (۵ تا ۸ اوت ۲۰۲۱) خبر داد. مرحله‌ی اصلی این رویداد سالانه نیز از تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ اوت) کارش را آغاز می‌کند و سرانجام در تاریخ ۲۴ مرداد (۱۵ اوت) تکلیف برنده‌ی خوش‌شانس این دوره مشخص خواهد شد. مجموع جایزه‌ی دهمین دوره از تورنمنت اینترنشنال ۴۰ میلیون و ۱۸ هزار و ۱۹۵ دلار است که تیم‌ها برای کسب قسمتی از آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این پُست شرکت ولو ضمن توضیح درباره‌ی چالش‌های برگزاری اینترنشنال آتی اعلام کرد که تمام تمرکزشان را روی ارائه‌ی یک تورنمنت با کیفیت به ایمن‌ترین شکل ممکن معطوف خواهند کرد. این شرکت همچنین وعده داد که در آستانه‌ی برگزاری رویداد مورد بحث اطلاعات بیشتری از آن را با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

شرکت ولو در پُست اخیر به این موضوع نیز اشاره کرد که از حالا روی انتشار محتوای تازه در طول سال تمرکز می‌کنند و تنها به رونمایی از محتویات جدید در بتل پَس مسابقات اینترنشنال بسنده نخواهند کرد. براساس اعلام این شرکت، در ماه‌های آینده شاهد برگزاری دو رویداد مجزا در بازی Dota 2 خواهیم بود. نخستین رویداد از اواسط تا اواخر ماه ژوئن (اواخر خرداد تا اوایل تیر) برگزار می‌شود و رویداد دوم پس از پایان مسابقات The International آغاز خواهد شد. توسعه‌دهندگان Dota 2 به‌تازگی بخش جدیدی با نام Supporters Clubs را به بازی اضافه کردند که امکان حمایت از تیم‌های حرفه‌ای حاضر در مسابقات را برای طرفداران فراهم می‌کند. مسابقات اینترنشنال نقطه‌ی اوج رقابت‌های Dota Pro Circuit هر فصل بازی Dota 2 به‌شمار می‌آید که دارای بیشترین مبلغ جایزه جمع‌آوری‌شده برای یک مسابقه در تاریخ ورزش‌های الکترونیک است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.

منبع ESTNN