Menu

اعلام زمان رونمایی از Battlefield 6

پست جدید صفحه‌ی توییتری بتلفیلد به معرفی بازی بتلفیلد 6 در ماه ژوئن اشاره می‌کند.

پس از چند سال غیبت، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Battlefield بالاخره قرار است در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ منتشر شود و ظاهرا در ماه میلادی بعد از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی شود. حساب توییتری بتلفیلد به‌تازگی پستی منتشر کرده که آن را می‌توان اینگونه تفسیر کرده که استودیوی DICE و EA سرانجام برای نمایش تصاویر و ارائه‌ی اطلاعات جدید از Battlefield 6 در ماه ژوئن (خرداد-تیر) آماده هستند. در این توییت کوتاه آمده: «کلماتی که به‌زودی با یکدیگر هم‌قافیه می‌شوند: [ماه] ژوئن و [کلمه] بوم (به‌معنی انفجار).»

الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۹ گفته بود بازی جدیدی از سری بتلفیلد در سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌کند و دلیل چنین تصمیمی را نیز اعلام نکرد. با این کار روند عرضه‌ی دو سال یک‌بار بازی‌های بتل‌فیلد که با Battlefield 1 شروع شده بود، شکسته شد. بااین‌حال، باتوجه‌به اینکه Battlefield 5 عملکرد نسبتا ضعیف‌تری نسبت به بتلفیلد 1 از خود نشان داد، دایس احتمالا تصمیم گرفت تا زمان بیشتری را صرف ساخت بازی‌ بعدی این مجموعه کند.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده صنعت گیم و بازی‌های EA در این چندوقت اطلاعات غیررسمی زیادی از بتلفیلد 6 منتشر کرده که البته چون از طرف منابع رسمی اعلام نشده‌اند، باید آن‌ها در در حد شایعه درنظر گرفت. البته EA چند ماه پیش گفته بود بازی جدید بتلفیلد از قدرت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نهایت استفاده را خواهد کرد. همچنین اسکار گبریل‌سون، مدیر کل دایس اخیرا در جریان معرفی بازی موبایلی جدید بتلفیلد اشاره کرده بود بزرگ‌ترین تیم در تاریخ این استودیو مشغول توسعه‌ی Battlefield 6 هستند و اینکه از این بازی «به‌زودی» رونمایی خواهد شد.

از طرفی، اخیر چند تصویر از این بازی فاش شده بود و شاید EA به این نتیجه رسیده که تعداد اطلاعات و تصاویر افشایی از بتلفیلد جدید بیش از حد شده و احتمالا بهتر است هرچه سریع‌تر معرفی رسمی انجام شود.