Menu

کاراکتر فیلم Die Hard به Call Of Duty: Warzone می‌آید؟

اکتیویژن به احتمال زیاد برای اضافه کردن محتوای مرتبط با مجموعه جان سخت (Die Hard) به بازی Call Of Duty: Warzone برنامه‌ریزی می‌کند.

حساب توییتر رسمی کال آف دیوتی به‌تازگی پست جدیدی را منتشر کرده که به نام شرکت Nakatomi Duct Cleaning اشاره دارد. اگر به خاطر داشته باشید، این یکی از شرکت‌هایی بود که در قسمت اول سری فیلم‌های Die Hard یا جان سخت با آن آشنا شدیم. در این پیام گفته شده که این شرکت از سال ۱۹۸۸ فعالیت داشته که این تاریخ درواقع همان زمان اکران فیلم جان سخت است. ضمن اینکه در اینجا به تکه کلام مشهور «Say ‘Yippee Ki Yay» بروس ویلیس در نقش شخصیت جان مک‌کلین نیز اشاره شده است.

درواقع این توییت شما را به وبسایت تیزر اکتیویژن هدایت می‌کند که در بخشی از توضیحات آن نوشته شده: «آیا گرما باعث شده تا کارمندان شما سخت جان خود را از دست بدهند!؟ به کمک Nakatomi Duct Cleaning می‌توانید محل کار خود را خنک نگه دارید.» ضمن اینکه در ادامه به نام نقشه Verdansk و یک مهمانی کریسمس نیز اشاره شده است.

فیلم اکشن و آمریکایی جان‌سخت با بازی بروس ویلیس در سال ۱۹۸۸ اکران شد. در داستان این فیلم، یک گروه تروریستی اداره‌ی مرکزی یک شرکت تازه تأسیس ژاپنی در لس آنجلس را تصاحب می‌کنند و مهمانان جشن سال نو در محل این شرکت را گروگان می‌گیرند. در اینجا جان مک‌کلین که یک پلیس نیویورکی است، یک تنه به جنگ مهاجمان می‌رود.

یکی دیگر از نکات جالبی که در انتهای صفحه‌ی اصلی این وبسایت قابل مشاهده است، ارسال درخواست برای یک قرار ملاقات با شخصی به نام «جان» از این شرکت خیالی است. حتی در خود لوگوی این شرکت نیز می‌توان نماد یک فندک را روی یکی از حروف نام Nakatomi Duct Cleaning مشاهده کرد که اگر به خاطر داشته باشید جان مک‌کلین هنگام خزیدن در یک کانال از آن استفاده کرده بود.

در پایان باید گفت که جان مک‌کلین تنها قهرمانی است که اکتیوژن اخیراً برای Call of Duty: Warzone تیزر منتشر کرده است؛ شخصیت رمبو از سری فیلم‌های همین نام نیز چند روز پیش در یکی از توییت‌های این شرکت حضور داشت. هنوز مشخص نیست که هردوی این شخصیت‌های اسطوره‌ای چه زمانی به بازی وارزون اضافه خواهند شد.

منبع gamespot