Menu

رکورد شکنی بازی Resident Evil Village در استیم

Resident Evil Village در استیم توانست رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان در بین بازی‌های این مجموعه را از آن خود کند.

زمانی‌که بازی Resident Evil 7 Biohazard عرضه شد، بازیکنان با یک رزیدنت ایول جدید از نظر سبک و سیاق روبه‌رو شدند. حال در نسخه‌ی جدید این بازی یعنی Resident Evil Village، کپکام مجددا به‌سراغ این ساختار رفته است و شاهد ادامه داستان ایتن وینترز هستیم. ایتن در این نسخه با ورود به دهکده‌ای مرموز باید رزماری، دختر گمشده خود را پیدا کند. بازیکنان مدت زمان بسیار زیادی می‌شود که منتظر انتشار این بازی بوده‌اند و این بازی پس از عرضه توانسته است در استیم بسیار محبوب ظاهر شود.

طبق ارقام ارسال شده توسط SteamDB، در طول ۲۴ ساعت اول عرضه‌ی Resident Evil Village روی استیم این بازی توانست به تعداد نزدیک ۱۰۲ هزار بازیکن همزمان برسد که رقم بسیار خوبی در مقایسه با نسخه‌های پیشین این سری محسوب می‌شود.

رکورددار قبلی تعداد کاربر همزمان در روز عرضه در دست بازی Resident Evil Remake با حدود ۷۴ هزار کاربر و پس از آن Resident Evil 3 Remake با ۶۰ هزار کاربر بود. بازی Resident Evil 7 در روز عرضه حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ بازیکن و بازی Resident Evil 6 هنگام عرضه نزدیک به ۱۲ هزار کاربر همزمان داشت.

هم‌اکنون بازی Resident Evil Village یکی از پربازدیدترین بازی‌ها در استیم محسوب می‌شود. این بازی که روز جمعه منتشر شد، توانست میانگین امتیاز ۸۵ را در متاکریتیک دریافت کند و هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس است.

منبع vg247