Menu

تاریخ انتشار بسته الحاقی Burning Crusade برای نسخه کلاسیک World of Warcraft

بلیزارد به‌صورت رسمی اعلام کرده است که بسته الحاقی Burning Crusade Classic بازی World of Warcraft کلاسیک در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) دراختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بعد از فاش شدن تاریخ عرضه‌ی Burning Crusade Classic که مربوط‌به بازی World of Warcraft کلاسیک می‌شود، اکنون بلیزارد بافاصله‌ی کمی به‌صورت رسمی تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) را به‌عنوان روز انتشار این بسته الحاقی تایید کرده است. در نتیجه بازیکنان قدیمی و جدید از این تاریخ به‌بعد می‌توانند دوباره به سرزمین Outland بازگردند.

قرار است آپدیت Pre-expansion این بسته الحاقی از تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) و بعد از تعمیرات برنامه‌ریزی شده در هر منطقه، منتشر شود. پس از اعمال این آپدیت بازیکنان می‌توانند بین سه حالت یکی را انتخاب کنند. این حالت‌ها شامل آماده شدن برای Burning Crusade کلاسیک، ورود به سرزمین Classic Era یا تجربه‌ی هر دو بازی با استفاده از حالت Character Clone است.

بسته الحاقی Burning Crusade که بار اول در سال ۲۰۰۷ میلادی برای World of Warcraft منتشر شد بازیکنان را به سرزمین Outland می‌فرستاد تا Burning Legion را متوقف کنند. این بسته الحاقی نژادهای Blood Elf برای Horde و Draenei برای Alliance را به بازی اضافه کرده بود. در نتیجه به‌زودی دوباره این نژادها دردسترس خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌هایی که بسته الحاقی Burning Crusade در آن زمان به World of Warcraft اضافه کرد می‌توان به سیستم Arena PvP، شغل Jewelcrafting یا جواهرسازی، Mountهای پرنده و گروه‌های Aldor و Scryers در شهر Shattrath اشاره کرد. همچنین کسانی که کاربر World of Warcraft یا نسخه‌ی کلاسیک آن باشند بسته الحاقی Burning Crusade Classic را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند.

نظر شما درباره‌ی Burning Crusade Classic چیست؟

منبع VG247