Menu

ادامه فروش عالی بازی های نینتندو: از Animal Crossing: New Horizons تا Mario Kart 8

نینتندو جدیدترین آمار فروش بازی‌های فرست پارتی نینتندو سوییچ را مانند Mario Kart 8 Deluxe ،Animal Crossing: New Horizons و بازی جدید Super Mario 3D World + Bowser’s Fury منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینتندو در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود که به ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) منتهی می‌شود، آمار فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های فرست پارتی‌اش را منتشر کرده است. طبق گزارش، کنسول سوییچ تا پایان دوره‌ی سه‌ماهه مذکور موفق شده نزدیک به ۸۵ میلیون واحد در سراسر دنیا بفروشد. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons با ادامه فروش موفقیت‌آمیز خود توانسته ۳۲.۶۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Mario Kart 8 Deluxe قرار نیست به این زودی‌ها محبوبیت خود را از دست بدهد، چراکه این بازی نیز با ثبت آمار ۳۵.۳۹ میلیون نسخه فروش توانسته در صدر بازی‌های پرفروش نینتندو سوییچ قرار بگیرد. درواقع ماریو کارت 8 در بازه‌ی سه‌ماهه ژانویه تا مارس فروش بیشتری از انیمال کراسینگ داشته است.

بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز تا به امروز ۲۳.۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌ است. از طرفی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را داریم که هنوز پس از چند سال فروش خوبی را تجربه می‌کند. این بازی تا پایان دوره‌ی مذکور موفق شده ۲۲.۲۸ میلیون نسخه بفروشد.

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury نیز که جدیدترین بازی فرست پارتی کنسول سوییچ است، طبق انتظارات فروش بسیار خوبی را تاکنون تجربه کرده است. این بازی نیز تا پایان ماه مارس یعنی ۶ هفته پس از انتشارش موفق شده ۵.۵۹ میلیون نسخه در دنیا فروش داشته باشد. فروش این بازی همین حالا هم با آمار فروش ۵.۸ میلیون نسخه‌ای بازی Super Mario 3D World که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Wii U منتشر شد، تقریبا برابری می‌کند.

افزون‌براین، میزان فروش کلی Super Mario 3D All-Stars به رقم ۹.۰۱ میلیون نسخه رسیده است. نینتندو این بازی را در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۱۳۹۹) منتشر کرد و بازیکنان تا آخر ماه مارس ۲۰۲۱ فرصت داشتند که این بازی را خریداری و دانلود کنند. Super Mario 3D All-Stars از ۳۱ مارس دیگر در فروشگاه نینتندو فروخته نمی‎‌شود، ولی کسانی که بازی را به‌صورت دیجیتالی خریده باشند، پس از این تاریخ هنوز قادر به تجربه‌ی آن هستند.

بازی Ring Fit Adventure هم همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و تا انتهای مارس توانسته ۱۰.۱۱ میلیون نسخه بفروشد. همچنین فروش کلی بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity به ۳.۰۷ میلیون نسخه رسیده است.

در پایان نیز می‌توانید فهرست ۱۰ بازی فرست پارتی پرفروش نینتندو سوییچ را تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱ مشاهده کنید:

  1. Mario Kart 8 Deluxe (۳۵.۳۹ میلیون نسخه)
  2. Animal Crossing: New Horizons (۳۲.۶۳ میلیون نسخه)
  3. Super Smash Bros. Ultimate (۲۳.۸۴ میلیون نسخه)
  4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild (۲۲.۲۸ میلیون نسخه)
  5. Pokémon Sword and Shield (۲۱.۱ میلیون نسخه)
  6. Super Mario Odyssey (۲۰.۸۳ میلیون نسخه)
  7. Super Mario Party (۱۴.۷۹ میلیون نسخه)
  8. !Pokémon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee (۱۳.۲۸ میلیون نسخه)
  9. Splatoon 2 (۱۲.۲۱ میلیون نسخه)
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe (۱۰.۴۴ میلیون نسخه)

نظرات خود را درمورد آمار فروش بازی‌های فرست پارتی نینتندو سوییچ با ما درمیان بگذارید.