Menu

بازی Starfield ممکن است در سال ۲۰۲۱ عرضه نشود

جیسون شرایر از بلومبرگ در ارتباط با بازی Starfield اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Starfield در طی کنفرانس بتسدا در مراسم E3 2018 برای اولین‌بار معرفی شد و از آن پس فقط شاهد دوره‌ای طولانی از لیک‌ها و شایعات در مورد این پروژه بوده‌ایم. بازی Starfield از استودیو بتسدا به‌تازگی به‌خصوص پس خریده شدن این شرکت توسط مایکروسافت، بسیار مورد بحث قرار گرفته شده است.

رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، به‌طور غیر مستقیم اظهار داشت که این بازی می‌تواند بازی انحصاری ایکس باکس و پی سی محسوب شود زیرا تنها این دو سیستم‌عامل‌، پلتفرم مخصوص ایکس باکس گیم پس هستند. شایعات اخیر همچنین حاکی از آن هستند که این بازی نقش آفرینی در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد و مایکروسافت سخت در تلاش است که این بازی در بازه‌ی تعطیلات سال نو ۲۰۲۱ منتشر شود.

طبق گفته جیسون شرایر از بلومبرگ، این اتفاق نخواهد افتاد. به‌تازگی در طی پرسش و پاسخی در سایت ردیت، هنگامی که از او پرسیده شد آیا بازی استارفیلد احتمال دارد در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، پاسخ او منفی بود. او همچنین به احتمال حضور این بازی در رویداد E3 ماه آینده، پاسخ منفی داد. اگر شرایر این اطلاعات را براساس اطلاعات داخلی بداند، احتمال تغییر آن نیز وجود دارد.

ما تا هنگامی که مایکروسافت یا بتسدا در ماه‌های آینده به‌طور رسمی این خبر را تایید نکنند، در مورد این خبر کاملا مطمئن نخواهیم بود. مایکروسافت پیش از این از حضورش در رویداد E3 2021 خبر داده بود که ممکن است در آن شاهد معرفی بازی‌هایی چون Forza Horizon 5 باشیم. همچنین بتسدا ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد بازی جدید ایندیانا جونز از استودیو ماشین‌گیمز به اشتراک بگذارد. به نظر می‌آید برای اطلاع از اطلاعات بیشتر فقط باید منتظر بمانیم.

منبع gamingbolt