Menu

Fable جدید احتمالا روی موتور بازیسازی فورتزا اجرا می‌شود

بنابر آگهی استخدام منتشر شده، به نظر می‌آید که بازی Fable روی موتور ForzaTech اجرا خواهد شد.

سال گذشته بالاخره استودیو Playground Games اعلام کرد که بازی محبوب Fable توسط این استودیو در حال توسعه است و در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. اگرچه شایعات حاکی از آن است که این بازی به همراه بازی‌های Perfect Dark و Everwild فاصله‌ی زیادی تا انتشار دارد، اما در طی چند ماه گذشته برخی جزئیات این بازی منتشر شده است. باتوجه‌به آگهی استخدامی که به‌تازگی در وب سایت Microsoft’s Careers منتشر است، به نظر می‌رسد که این بازی اکشن نقش آفرینی روی موتور ForzaTech اجرا خواهد شد.

در این آگهی استخدامی منتشر شده بیان شده است: «موتور ForzaTech، ابزار و پایه‌ای است که هم سری بازی‌های Forza Motorsport و هم Forza Horizon را اجرا کرده است. علاوه‌بر افزودن ویژگی‌های جدید مانند ری تریسینگ برای پشتیبانی از نسل بعدی کنسول‌ها، ما همچنین در حال غنی سازی مجموعه ابزار این موتور برای پشتیبانی از یک بازی نقش آفرینی جهان باز یعنی بازی Fable هستیم.» تا به الان تأیید شده است که نسخه‌ی بعدی بازی Forza Motorsport از قابلیت ری تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد اما صریحاً بیان نشده است که بازی Fable نیز از آن پشیتبانی می‌کند.

در این آگهی استخدام همچنین تایید شده است که استودیوی Turn 10 به توسعه‌ی بازی Fable کمک خواهد کرد. همچنین ذکر شدن اینکه سه بازی AAA از دو سری بازی محبوب ایکس باکس در حال توسعه است، ممکن است تایید کننده‌ی این باشد که بازی Forza Horizon 5 درواقع در حال توسعه است. جف گراب از VentureBeat پیش از این بیان کرده بود که این بازی جهان باز ریسینگ در طی سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و اخیراً تأیید کرده است که این بازی در مکزیک در جریان خواهد بود.

به نظر می‌آید که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی Fable باید بیشتر منتظر بمانیم.

منبع gamingbolt