Menu

حضور یک بازی موبایل ایرانی در جشنواره BIG

بازی موبایل فقط چپ رو بگیر در جشنواره BIG از آمریکای لاتین حضور دارد و یکی از نامزدهای دریافت جایزه است.

بازی ایرانی فقط چپ رو بگیر که در استیم با نام Just Take Your Left عرضه شده است، یکی از شانس‌های دریافت جایزه بهترین بازی موبایل جشنواره BIG‌ یا Brazil’s ​independent games است. جشنواره مذکور با حضور شرکت‌کننده‌هایی از چین، برزیل، آرژانتین، آلمان و انگلیس برگزار شده است. رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی موبایل این جشنواره از فردا در صفحه مخصوص آن آغاز می‌شود. بازی فقط چپ رو بگیر پیش از این در جشنواره کانکشن اروپا برنده جایزه شده بود. فقط چپ رو بگیر توسط مهرداد رضایی و استودیو پرشالند ساخته شده است. استودیویی که یکی از اعضاء ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. فقط چپ رو بگیر علاوه‌بر استیم در کافه بازار نیز منتشر شده است.

مهرداد رضایی درباره میزان شانس بازی فقط چپ رو بگیر برای برنده شدن در این رقابت چنین گفت: «در این بخش بازی‌های بسیار قوی و خوبی قرار گرفته‌اند که شانس زیادی برای کسب جایزه نخست را دارند. اما بازی من هم به واسطه انیمیشن و گیم پلی بازی توانسته نظر داوران جشنواره را به‌خود جلب کند. امیدوارم که در نهایت بتواند جایزه نخست این بخش را به‌دست آورد و موفقیتی در عرصه بین‌الملل برای صنعت بازی ایران که استعدادهای زیادی در آن وجود دارد، به ارمغان آورد.»

بازی فقط چپ رو بگیر درباره کارآگاهی به نام موریس است که برای یافتن الماسی آبی پا به قلعه‌ای مخوف می‌گذارد. او با ورود به این قلعه در می‌یابد موشی خاکستری رنگ برای یافتن همان الماس به قلعه وارد شده است و حال موریس باید با این موش خاکستری بجنگد، از طرفی نیز خود قلعه هم خطراتی برای وی در بر دارد. شما کاربران عزیز درباره حضور بازی فقط چپ رو بگیر در فستیوال BIG چه نظری دارید؟