Menu

تاخیر در عرضه‌ی بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach

سازنده‌ی بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach توضیحاتی در مورد دلیل تاخیر این بازی می‌دهد.

در جریان رویداد PS5 Showcase سال گذشته بود که نسخه جدیدی از مجموعه Five Nights at Freddy’s با نام Five Nights at Freddy’s: Security Breach برای کنسول‌های پلی استیشن و کامپیوتر رونمایی شد. در این بازی، گیمرها کنترل شخصیتی با نام گریگوری را به‌دست می‌گیرند که باید به یک کارناوال با حال‌وهوای دهه‌ی هشتاد میلادی قدم بگذارد و با ترس‌های پنهان این محیط، روبه‌رو شود. گیم‌پلی این بازی در ماه فوریه طی رویداد State of Sony نمایش داده شد و همچنین اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

خالق این سری بازی یعنی اسکات کاوتون (Scott Cawthon) اکنون تأیید کرده است که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن 5  و پی سی عرضه خواهد شد. کاوتون در پستی در ردیت بیان کرد که این بازی در ابتدا قرار بود تا پایان سال ۲۰۲۰ منتشر شود. او در ادامه دراین باره گفت:« ما دائما روی بازی کار می‌کردیم و مرتباً به آن جزئیات اضافه می‌کردیم و این بازی فقط بزرگتر و بزرگتر می‌شد و برای اتمام به زمان بیشتری نیاز داشت. حالا من دوباره تصمیم گرفتم که زمان و هزینه بیشتری را صرف این بازی کنم تا مطمئن شوم که توسعه‌ی آن به درستی به پایان برسد. این بدان معنی است که این بازی به جای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی در اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. همان‌طور که من در ابتدا می‌خواستم. ارزشش را خواهد داشت!»

کاوتون همچنین اعلام کرد که بازی Security Breach: Fury’s Rage اکنون به‌عنوان عذرخواهی برای تأخیر بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach در دسترس بازیکنان پی سی قرار گرفته است. این بازی در سبک ساید اسکرول beat ’em up در Game Jolt رایگان شده است.

به نظر می‌رسد که بازی Five Nights at Freddy’s: Security Breach پروژه‌ی بزرگتری نسبت به بازی‌های قبلی خواهد بود. این بازی در Mega Pizza Plex، که سه طبقه است، اتفاق می‌افتد. بازیکنان برای فرار از دست دشمنان آزادی حرکت بیشتری نسبت به قبل خواهند داشت. برخلاف عناوین قبلی که کاوتون به‌تنهایی توسعه داده بود، استودیوی SteeSteel Wool Studios، سازنده‌ی بازی Five Nights at Freddy’s VR: Help Wanted، در توسعه‌ی این بازی نیز دخیل است.

به نظر می‌آید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی باید بیشتر منتظر بمانیم.