Menu

شایعه: ساخت ریمیک The Last of Us به‌ دلیل عدم ساخت بازی دیگر در ناتی داگ

جیسن شرایر اخیرا در پادکستی گفته یکی از دلایل اینکه ناتی داگ به ساخت ریمیک The Last of Us روی آورده این است که فعلا کار دیگری برای انجام دادن ندارد.

جیسن شرایر در گزارش اخیر خود در بلومبرگ گفته که ناتی داگ در حال حاضر مشغول ساخت نسخه‌ی ریمیک The Last of Us است. از زمانی‌که این خبر منتشر شد، بسیاری از خود می‌پرسند که چرا ناتی داگ باید دست به چنین کاری بزند؟ بازی‌ای که نسخه‌ی اصلی آن در سال ۲۰۱۳ و نسخه‌ی ریمستر آن در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و از نظر گرافیکی هنوز آن‌چنان تاریخ‌مصرف‌گذشته به حساب نمی‌آید، آیا واقعا به یک نسخه‌ی ریمیک در سال ۲۰۲۱ نیاز دارد؟

طبق جدیدترین صحبت‌های جیسن شرایر، به‌نظر می‌رسد یکی از دلایل اینکه ناتی داگ به ساخت ریمیک The Last of Us روی آورده این است که فعلا کار دیگری برای انجام دادن ندارد. این روزنامه‌نگار که اخیرا در پادکستی در کانال یوتیوب MinnMax صحبت می‌کرد، در جایی اظهار می‌کند که ناتی داگ به این خاطر تصمیم گرفته روی توسعه‌ی ریمیک The Last of Us تمرکز کند، چون دیگر پروژه‌هایش هنوز در مراحل پیش‌تولید به‌سر می‌برند. او ادعا می‌کند که ساخت چنین ریمیکی به بخش اعظمی از کارکنان استودیو کاری برای انجام دادن می‌دهد. همچنین دلیل دیگر ناتی داگ برای ساخت ریمیک The Last of Us آشنایی پیدا کردن این استودیو با سخت‌افزار پلی استیشن 5 است.

با اینکه The Last of Us یکی از تحسین‌شده‌ترین آثار ویدیو گیمی چند سال اخیر به شما می‌رود، ولی وقتی خبر توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک آن عمومی شد، طرفداران بی‌شمار این بازی خیلی از آن استقبال نکردند. حال اینکه خبر آمده یکی از دلایل ناتی داگ برای ساخت ریمیک The Last of Us بی‌کار بودن آن‌ها است، شاید به این معنی باشد که فعلا نباید منتظر رونمایی از بازی‌های آینده‌ی این استودیوی خوش‌نام باشیم.

شرایر همچنین در گزارش اخیر خود اشاره کرده بود که ناتی داگ در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک بازی چندنفره است که احتمال می‌رود همان بخش مولتی‌پلیر The Last of Us Part 2 باشد که Factions نام دارد. البته به‌نظر می‌رسد که ساخت چنین بخشی نیاز به نیروی انسانی خیلی زیادی ندارد و به همین خاطر بیشتر کارمندان ناتی داگ فعلا تمرکز خود را روی توسعه‌ی ریمیک The Last of Us گذاشته‌اند.

این در حالی است که نیل دراکمن که اخیرا به‌عنوان یکی از روسای ناتی داگ منصوب شده، چندوقت پیش در توییتی گفته بود آن‌ها «چند چیز باحال» در دست ساخت دارند. او همچنین کمی قبل از انتشار The Last of Us 2 عنوان کرده بود که پروژه‌ی بعدی ناتی داگ هرچیزی می‌تواند باشد؛ از The Last of Us Part 3 گرفته تا یک آی‌پی کاملا جدید.

منبع gamingbolt