Menu

کاراکتر های تازه در بسته الحاقی جدید بازی کاپیتان سوباسا

باندای نامکو به‌تازگی از جدیدترین بسته‌ی الحاقی Captain Tsubasa: Rise of the Champions با انتشار تصاویری رونمایی کرده که سه کاراکتر تازه را به بازی اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، Bandai Namco به‌تازگی از جدیدترین DLC بازی فوتبالی و انیمه‌ای خود یعنی Captain Tsubasa: Rise of the Champions رونمایی کرده است. این بسته‌ی الحاقی قرار است در بهار ۲۰۲‍۱ منتشر شود و کاراکترهای تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند که برای طرفداران انیمه و مانگا کاپیتان سوباسا آشنا خواهد بود. این شخصیت‌های جدید شامل Shingo Aoi، هم‌محلی کاپیتان سوباسا (شخصیتی که موهای مجعد مشکی دارد)، Mark Owairan، کاپیتان جوان از عربستان سعودی و Ryoma Hino، بازیکن فوروارد از کشور اوروگوئه (شخصیتی که موهای طلایی دارد).

گفتنی است که هرکدام از این کاراکتر قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. تصاویری نیز از این سه کاراکتر جدید منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

بازی Captain Tsubasa: Rise of the Champions در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است. همچنین بااینکه کاپیتان سوباسا در ایران (با نام فوتبالیست‌ها)، خود ژاپن و بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی و اروپایی شناخته‌شده است، شاید جالب باشد بدانید که انیمه و مانگای سوباسا هیچ‌وقت در آمریکای شمالی به شهرت نرسیدند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.