Menu

تاریخ اکران فیلم فیوریوسا (Furiosa) پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road مشخص شد

استودیویی برادران وارنر به طور پیش‌بینی‌شده‌ای تاریخ پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road را منتشر کرد. با سایت پلی مگ همراه باشید.

اوایل امسال اعلام شد که پیش درآمدی از فیلم مکس دیوانه که شارلیز ترون در سال 2015 در آن به ایفای نقش پرداخته، قرار است در 23 ژوئن سال 2023 (2 تیر 1402) روی پرده سینماهای آمریکا برود.

بازیگران پیش درآمد فیلم مکس دیوانه

آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، ستاره سریال The Queen’s Gambit قرار است نقش نسخه جوان‌تر کاپیتان جنگ ترسناک را بازی کند و به بازیگرانی همچون یحیی عبدالمتین دوم و کریس همسورث بپیوندد. جرج میلر هم آماده می‌شود که به عنوان نویسنده و کارگردان به همراه شریک تهیه‌کننده قدیمی داگ میتچل در این فیلم با یکدیگر همکاری کنند.

بازیگران فیلم سینمایی فیوریوسا (Furiosa)
بازیگران فیلم سینمایی فیوریوسا (Furiosa)

نظر تیلور-جوی درباره شخصیت فیوریوسا

تیلور-جوی قبلاً به عنوان مهمان در پادکست MTV’s Happy Sad Confused اظهار کرده که من به خاطر بازی شارلیز عاشق شخصیت فیوریوسا (furiosa) شدم. او بازی فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و بسیار زیبا بود. حتی به این موضوع نمی‌توانم فکر کنم که پا جای پای او بگذارم. از آنجایی که این کار نشدنی است، کار بسیار متفاوتی در پیش خواهم داشت.»

نظر تیلور-جوی درباره شخصیت فیوریوسا
نظر تیلور-جوی درباره شخصیت فیوریوسا

او بار دیگر گفت:«همیشه رویای بازی در نقش فیوریوسا را داشتم و البته نقش قوی هم دارد. من تا جایی که ممکن است و بتوانم سعی می‌کنم روی بازی این شخصیت متعهد باشم. همیشه گفتم که می‌خواهم نقشی را بازی کنم که همیشه چیزم را برایش بگذارم. زمانی که روی صحنه فیلمبرداری نیستم، نه تنها روی ذهنم بلکه روی بدنم هم کار می‌کنم. من برای بازی این نقش بسیار هیجان‌زده هستم و تا جایی که ممکن است می‌توانم خودم را از محدودیت‌های ذهنم جدا کنم.»

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فیلم سینمایی فیوریوسا (Furiosa) چه انتظاراتی دارید؟
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post تاریخ اکران فیلم فیوریوسا (Furiosa) پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road مشخص شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.