Menu

فصل دوم سریال The Wilds به طور رسمی تایید شد

تیم سازنده سریال The Wilds خبری را منتشر کردند که در آن شبکه آمازون فصل دوم سریال The Wilds را به عنوان اولین سریال جوانانه خود تمدید کرد. با سایت پلی مگ همراه باشید.

اولویت اصلی رئیس استودیوی آمازون، جنیفر سالک (Jennifer Salke) ساخت سریال‌هایی برای جوانان بود و به محض اینکه وارد آمازون شد دستور ساخت سه سریال را داد که سریال The Wilds و Panic دوتای آنهاست و سریال سومی هم در دست ساخت است. سریال The Wilds اولین سریال از این سه سریال است که در اوایل این ماه روی آنتن رفتند.

داستان سریال The Wilds

سریال The Wilds در ژانر درام، بقاء و ویرانشهری روایتگر گروهی از دختران نوجوان با پس‌زمینه‌های متفاوت است که بعد از سقوط یک هوایپما در یک جزیره متروکه فرود می‌آیند.

داستان کلی سریال وحشی ها (The Wilds) و اتفاقاتی که در فصل دوم رخ خواهد داد
داستان کلی سریال وحشی ها (The Wilds) و اتفاقاتی که در فصل دوم رخ خواهد داد

تیم سازنده سریال The Wilds

سریال The Wilds توسط سارا استرایچر (Sarah Streicher) ساخته و به همراه امی هریس (Amy Harris)، جمی تارسیس (Jamie Tarses) از استودیوی Fanfare و دیلان کلارک (Dylan Clark) و برایان ویلیامز (Brian Williams) از کمپانی Dylan Clark شورانرهای این سریال بودند. سوزانا فوگل (Susanna Fogel) نیز تولید اجرایی پایلوت سریال The Wilds را برعهده داشت. استودیوی آمازون، استودیویی سیگنچر ABC و بخشی از استودیویی تلویزیونی دیزنی با همکاری یکدیگر تولید سریال The Wilds را برعهده گرفتند.

بازیگران سریال The Wilds

ریچل گریفیتس (Rachel Griffiths)، دیوید سالیوان (David Sullivan)، تروی وینبوش (Troy Winbush)، سوفیا الی (Sophia Ali)، سارا پیجون (Sarah Pidgeon)، جنا کلوس (Jenna Clause)، ارانا جیمز (Erana James)، میا هیلی (Mia Healey) هلنا هاوارد (Helena Howard)، رین ادواردز (Reign Edwards) و شانون بری (Shannon Berry) از جمله بازیگران فصل دوم سریال The Wilds هستند که فیمبرداری سریال The Wilds را در نیوزلند آغاز کردند.

بازیگران فصل 2 سریال وحشی ها (The Wilds)
بازیگران فصل 2 سریال وحشی ها (The Wilds)

آخرین اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

نظر شما نسبت به تایید شدن فصل دوم سریال The Wilds چیست؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post فصل دوم سریال The Wilds به طور رسمی تایید شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.