Menu

همه چیز درباره فصل یازدهم سریال The Walking Dead [تاریخ انتشار + داستان]

با اینکه تعداد بینندگان سریال The Walking Dead کاهش پیدا کرده بود، آنجلا کانگ (Angela Kang)، شورانر سریال واکینگ دد در 5 اکتبر 2019 در New York Comic Con اعلام کرد که سریال مردگان متحرک برای یک فصل دیگر تمدید شده است. بنابراین، فصل 11 سریال واکینگ دد تا چند وقت دیگر بازخواهد گشت. با سایت پلی مگ همراه باشید.

در ادامه به بررسی اطلاعات و اخبار منتشر شده راجع به فصل یازدهم سریال The Walking Dead می پردازیم.

هر آنچه باید راجع به فصل 11 سریال The Walking Dead بدانید

شخصیت‌های عمیق سریال واکینگ دد

سارا بارنت (Sarah Barnett)، رئیس سابق گروه سرگرمی شبکه AMC و استودیوی AMC گفت:«اولین فصل سریال The Walking Dead در ده سال پیش منتشر شد و شخصیت‌های عمیقش باعث شد تا ژانر متفاوتی در دنیای سریال‌ها به وجود بیاید.»

او ادامه داد:«ده سال از شروع سریال واکینگ دد با هدایت آنجلا کانگ به عنوان شورانر برجسته می‌گذرد و بازیگران بااستعداد همیشگی هم توانستند سریال The Walking Dead را با کمک منتقدان و مخاطبان به طور خلاقانه‌ای تا فصل یازدهم جلو ببرند.

بدون شک یکی از دلایلی که سریال واکینگ دد تا فصل 11 دوام پیدا کرده است، شخصیت محور بودن و بازی خوب برخی از بازیگران است
بدون شک یکی از دلایلی که سریال واکینگ دد تا فصل 11 دوام پیدا کرده است، شخصیت محور بودن و بازی خوب برخی از بازیگران است

بعدا بخوانید: «چرا سریال واکینگ دد دیگر محبوب نیست؟»

آنجلا کانگ و اسپین‌ آف دریل و کارول

بزرگ‌ترین خبری که این روزها از این سریال به گوش می‌رسد این است که فصل 11 واکینگ دد آخرین فصل از این سریال زامبی و آخرالزمانی است. خبر ساخت فصل 11 واکینگ دد تنها خبر این روزهای سریال‌های تلویزیونی نیست. شورانر سریال The Walking Dead، یعنی آنجلا کانگ در حال برای شروع همکاری در ساخت اسپین‌آف دریل و کارول (Daryl and Carol) است. تولید این اسپین‌آف برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

کانگ گفت:«مشتاقانه دوست دارم همکاری خودم را با نویسنده‌ها، تهیه‌کننده‌ها، کارگردان‌ها، تیم بازیگری و تیم تولید این سریال شروع کنم تا فصل نهایی و حماسی سریال واکینک دد از داستان رابرت کیرمن (Robert Kirtman) را برای دو سال دیگر برای طرفداران ادامه دهیم.

او ادامه داد:«در ده سال گذشته از سریال واکینگ دد چیزهای خلاقانه‌ای یاد گرفتم، اما الان باید این خبر تلخ را تحمل کنم. هرچند، از طرفی هیجان زده هستم که می‌توانم برای سریال جدید Daryl and Carol با اسکات گیمپل (Scott Gimple) و شبکه Amc بار دیگر همکاری داشته باشم. کار کردن با نورمن ریدوس و ملیسا مک‌براید جزء درخشان‌ترین روزهای کاری‌ام بود و از این بابت هیجان‌زده هستم که قرار است داستان سریال را به نوع دیگری با هم ادامه دهیم.»

در ادامه تمام چیزهایی که از فصل یازدهم سریال The Walking Dead باید بدانید را آورده‌ایم و می‌توانید مطالعه کنید.

احتمال اینکه اواسط فصل یازدهم سریال The Walking Dead دریل و کارول سریال را ترک کنند زیاد است
احتمال اینکه اواسط فصل یازدهم سریال The Walking Dead دریل و کارول سریال را ترک کنند زیاد است

تاریخ پخش فصل یازدهم سریال The Walking Dead

فصل 11 واکینگ دد 24 اپیزود دارد؛ نیمه فصل اول آن در سال 2021 و نیم فصل دوم هم در سال 2022 منتشر می‌شود. با اینکه قرار بود کار فیلمبرداری این فصل در ماه مه کلید بخورد، ولی هنوز شروع نشده است. هرچند، تیم و بازیگران برای فیلمبرداری فصل 11 واکینگ دد در ماه بعد آماده می‌شوند.

کانگ در مصاحبه‌ای که با Comicbook داشت، گفت:«فیلمبرداری ما تقریبا یک هفته و نیم طول می‌کشید که کالیفرنیا تعطیل شد، اما تعطیلی کالیفرنیا به این معنا نیست که کارمان را در پشت پرده انجام ندهیم.

کانگ در ماه آوریل به ComicBook.com گفت:«ما از راه دور در حال کار کردن روی فصل یازدهم سریال The Walking Dead هستیم.»

او ادامه داد:«فکر می‌کنم که نوشتن سریال آسان‌ترین و حتی کوچک‌ترین مرحله کار از راه دور باشد … ممکن است گمراه کننده باشد، اما به همان اندازه و سرعتی که می‌توانستم در اداره کار کنیم، نمی‌توانیم از راه دو کار خود را جلو ببریم.

تاریخ انتشار فصل 11 سریال The Walking Dead
تاریخ انتشار فصل 11 سریال The Walking Dead

بازیگران فصل 11 واکینگ دد

نورمن ریدوس (Norman Reedus)در نقش دریل، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) در نقش کارول، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش ازیکل، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نگان، کریستین سراتوس (Christian Serratos) در نقش روزیتا اسپانیوس، ست گیلیام (Seth Gilliam) در نفش پدر گابریل استوکس، نادیا هیلکر (Nadia Hilker) در نقش مگنا، کسدی مک‌کلینسی (Cassady McClincy) در نقش لیدیا و النور ماستورا (Eleanor Mastsuura) در نقش تومیکا و بسیاری دیگر در فصل یازدهم سریال The Walking Dead به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ناگفته نماند که می‌دانیم کانی (Connie) هنوز زنده است، پس لورن ریدلوف (Lauren Ridloff) به همراه مگی با بازی لورن کوهان (Lauren Cohan) در فصل 11 واکینگ دد هم حضور خواهند داشت.

کوهان از طرفی به The Hollywood Reporter در کامیک کان نیویورک، درباره خبر بازگشتش به سریال واکینگ دد واکنش نشان می‌دهد و آن را «کاملا سورئال» توصیف می‌کند.

او می‌گوید:«حس می‌کنم به خانه‌ام برگشتم. احساساتی شدم. واقعا واقعا احساساتی شدم. احساس می‌کنم این یک کامیک کان و یک خانواده خیلی خاص و ویژه است و واقعا خوشحال هستم که برگشتم.»

بازیگران فصل یازدهم سریال واکینگ دد / مردگان متحرک
بازیگران فصل یازدهم سریال واکینگ دد / مردگان متحرک

در فصل یازدهم سریال The Walking Dead شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود؟

سریال واکینگ دد در این چند ساله از محتوای اصلی خود فاصله گرفته بود و یک تصمیم منطقی و هوشمندانه‌ای باید گرفته می‌شد تا چیزهای تازه‌تری را برای طرفداران کامیک بوک به ارمغان بیاورد.

کارول با بازی ملیسا مک‌براید و دریل با بازی نورمن ریدوس از جمله چیزهای جدیدی هستند که به فصل یازدهم سریال The Walking Dead اضافه شدند و تا به الان خوب پیش رفتند.

کانگ درباره اتفاقات پیش روی شخصیت مگی به ComicBook.com می‌گوید:«مگی بخشی از قلب و زندگی این مردم است. مردم سریال واکینگ دد عاشق مگی هستند و او زمانی که بیشتر رهبری Hilltop از دست رفته بود، در آنجا رهبر بود. پس برنامه‌های زیادی در فصل 11 واکینگ دد برای مگی داریم.

او درباره صحنه‌های فصل یازدهم به ددلاین گفت:«در فصل یازدهم سریال The Walking Dead فضای شهری بیشتری خواهیم داشت.»

او همچنین به این اشاره کرد که نگان و دریل را بیشتر در قسمت 16 فصل 11 واکینگ دد خواهیم دید که بخشی از داستان آن قسمت می‌شوند و اضافه کرد که یک پیچیدگی کوچکی هم بین آن دو اتفاق می‌افتد. می‌دانید، فکر می‌کنم دریل در لحظات خود خیلی مطمئن نیست، اما این را انکار نمی‌کند که نگان کارهای غیرقابل انکاری مثل نفود کردن در وسپرها (Whisperers) و کشتن آلفا (Alpha) را برای گروه انجام داده است.

بنابراین، این‌ها تمام چیزهایی هستند که از انجام دادن آن واقعا لذت برده‌ایم، یعنی کنار هم قرار دادن شخصیت‌هایی که برای سال‌ها علیه و مخالف یکدیگر بودند.

اخبار سینما و تلویزیون را از سایت پلی مگ دنبال کنید:

از فصل یازدهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) چه انتظاراتی دارید؟
آیا شما هم از آن دسته از مخاطبین هستید که فکر می کنید واکینگ دد دچار افت شده است؟

منبع: پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل یازدهم سریال The Walking Dead [تاریخ انتشار + داستان] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.