Menu

همه چیز درباره فصل سوم بازی Fall Guys [تاریخ آغاز + ویژگی ها]

فال گایز هنوز هم جزو پر طرفدار ترین بازی های روز است. سیزن 2 بازی کماکان در PC و PS4 بازیکنان زیادی دارد. همچنین بازی فال گایز با بازی هایی مثل سونیک و گودزیلا کراس اور تشکیل داده است. اولین تیزر ها و تریلر ها از فصل سوم بازی به زودی منتشر میشوند. در ادامه هر اطلاعاتی که درباره فصل جدید زمستان بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در دست است را خواهید خواند.

در ادامه به بررسی اطلاعات و اخبار منتشر شده راجع به فصل سوم بازی Fall Guys می پردازیم.

هر آنچه که باید از سیزن سوم Fall Guys بدانید

تاریخ انتشار سیزن سوم فال گایز چه زمانی است؟

تاریخ دقیقی برای سیزن 3 بازی هنوز اعلام نشده است. طبق توییت هایی که شده است، میتوان اینگونه در نظر گرفت که اولین تریلر سیزن 3 طی The Game Awards 2020 منتشر میشود. این موضوع نشان میدهد احتمالا 10 دسامبر تاریخ انتشار سیزن جدید باشد.

اولین فصل بازی 65 روز به طول انجامید، از تاریخ 4 آگوست تا 8 اکتبر. اگر فصل دوم هم به همین اندازه طول بکشد، باید در تاریخ 11 یا 12 دسامبر منتشر سیزن 3 بازی باشیم. احتمالا سیزن 3 پس از مدت کوتاهی از انتشار یک تریلر در گیم آواردز آغاز شود. یا حتی ممکن است که بلافاصله این اتفاق بیفتد.

تاریخ انتشار فصل سوم بازی Fall Guys
تاریخ انتشار فصل سوم بازی Fall Guys

سیزن 3 فال گایز چه رنگ و رویی دارد؟

در سیزن دوم بازی دیدیم که تم کلی بازی به سمت قرون وسطی رفته بود، حالا در سیزن 3 شاهد تم و رنگ و روی زمستانی خواهیم بود. از آنجا که سیزن 3 به احتمال زیاد از ماه دسامبر تا فوریه ادامه دارد، بسیار با عقل جور در می آید. به واسطه همین تم زمستانی بازی، انتظار اسکین ها و مکانیک های جدید را داشته باشید.

تم سیزن جدید بازی در توییتر مشخص شد. این گونه که بخش های جداگانه ای از یک تصویر به 300 نفر ارسال شد و کاربران با کنار هم قرار دادن آن تکه ها تم اصلی بازی را پیدا کردند. پس از آن هم طبق توییتی رسمی از سازندگان، این موضوع تایید شد.

فصل 3 بازی Fall Guys حال و هوای زمستان و کریسمسی خواهد داشت
فصل 3 بازی Fall Guys حال و هوای زمستان و کریسمسی خواهد داشت

اسکین ها، مراحل و ویژگی های جدید سیزن 3 چه چیز هایی خواهد بود؟

هنوز اطلاعاتی درباره مراحل جدید یا ویژگی های جدید گیمپلی در دست نیست. اما دو شخصیت پنگوئن و آدم برفی به بازی اضافه میشوند. در اکانت توییتر بازی هم پنگویینی نام برده شده است به نام Pengwin.

طبق توییت دیگری، این شخصیت یک حیوان دست آموز نیست اما در مراحل جدید سیزن 3 حضور خواهد داشت. در تم زمساتانی و برفی بازی، به احتمال زیاد فیزیک یخی نیز وجود خواهد داشت. این باعث میشود بازی از چیزی که الان است دیوانه وار تر شود.

همچنین کمی پیش اعلام شد که تغییراتی را در گوناگونی بلوک های متحرک در مرحله See-Saw شاهد خواهیم بود. پس احتمالا این تغییرات را در فصل 3 بازی ببینیم. در ماه آگوست نیز مدیاتونیک، سازنده بازی اعلام کرد که به دنبال پشتیبانی از قابلیت های کراس پلتفرم و cross-progression است. گرچه این ویژگی هنوز به بازی اضافه نشده است، اما سیزن 3 فرصت خیلی خوبی برای معرفی آنهاست.

در توییت اکانت رسمی بازی درباره پنگوین، گفته شد که: اگر میخواد چیز های بیشتری درباره بازی بفهمید، در تاریخ 10 دسامبر، گیم اواردز را با میزبانی جف کیلی تماشا کنید.

جف کیلی پاسخ این توییت را داد، که تایید میکند به طور حتم تریلری از بازی در گیم اواردز خواهیم دید. این مسئله خیلی غافلگیر کننده نیست چرا که تریلر سیزن دوم نیز در گیمزکام پخش شده بود. گاهی وقت ها طرفداران به یک تاریخ هم راضی اند.

بازی FALL GUYS: ULTIMATE KNOCKOUT برای PC و PS4 در دسترس است.

اسکین ها و آیتم های سیزن 3 بازی فال گایز
اسکین ها و آیتم های سیزن 3 بازی فال گایز

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به بازی فال گایز چیست و از فصل سوم بازی Fall Guys چه انتظاراتی دارید؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 3 امتیاز )

The post همه چیز درباره فصل سوم بازی Fall Guys [تاریخ آغاز + ویژگی ها] appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.