Menu

آپدیت ارتقاء کیفیت بازی FIFA 21 در کنسول PS5 و XBOX Series X منتشر شد

ارتقای فیفا 21 در PS5 و Xbox سری ایکس اکنون در دسترس است، حالا میتوانید ویژگی های نسل بعد را در شبیه ساز محبوب فوتبال، فیفا 21 حس کنید.

ارتقای نسل بعد فیفا 21 برای دارندگان PS4 و ایکس باکس وان به صورت رایگان در دسترس است. این ارتقا شامل تکنولوژی جدیدی است که باعث ایجاد تکسچر، نورپردازی بهبود یافته و دیگر بهبود های گرافیکی میشود. در عکس بالا مشاهده میکنید که چقدر مدل موی لیونل مسی با استفاده از این تکنولوژی واقعی به نظر میرسد.

نورپردازی بهبود یافته، توپ واقعی تر

طبق بررسی های انجام شده، نورپردازی بازی زیبا و چشم نواز شده است. این بهبود نورپردازی باعث اضافه شدن یک لایه جدید به واقع گرایی بازی شده است. ارتقای نسل بعد بازی همچنین تغییری در توپ ایجاد میکند. به گفته سم ریورا تهیه کننده بازی: “با اعمال این ارتقا، هنگامی که بازیکن به توپ ضربه میزند، توپ فشرده میشود، اینگونه شما بهتر وزن توپ را احساس میکنید و حس بهتری دارید”.

زاویه دوربین جدید

زاویه دوربین کاملا جدیدی به نام EA Sports Game Cam نیز وجود خواهد داشت. این زاویه دوربین به منظور واقع گرایانه تر شدن و شباهت بیشتر به بازی های تلوزیونی به بازی اضافه شده است. همچنین به شما اجازه میدهد که مناظق بیشتری از زمین را ببینید و کنترل بیشتری روی بازی داشته باشید.

بهره برداری از ویژگی های دسته PS5

فیفا 21 در PS5 همچنین تجربه بهتری از بازی به واسطه ویژگی های دسته دوال سنس کنسول به شما میدهد. با حسگر های حساسی که در دسته وجود دارد میتوانید بفهمید که بازیکن با کدام پا به توپ ضربه زده است. همچنین اگر بازیکن شما خسته شده باشد، تریگر های دسته مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند، پس انتظار داشته باشید که دکمه R2 در این مواقع بر علیه شما شوند.

تغییرات دیگری در نسخه PS5 بازی وجود دارد، تغییراتی در انیمیشن ها، مثلا کاپیتان تیم بازوبند خودش را محکم میکند یا بازیکنان به صورت طبیعی تر به فضای خالی اشاره میکنند. همچنین به یاد داشته باشید که این آپدیت برای کسانی که هم اکنون فیفا 21 را خریده اند رایگان است. اما اگر میخواهید نسخه کامل بازی را برای PS5 خریداری کنید قیمت بازی 70 دلار است. لازم به ذکز است که اگر بازی را در کامپیوتر خریداری کرده باشید، این آپدیت را از دست میدهید و EA قصد ندارد این آپدیت ها را به این پلتفرم بیاورد.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به بازی فیفا 21 چیست؟
آیا آن را در کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس / اس تجربه کرده اید؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post آپدیت ارتقاء کیفیت بازی FIFA 21 در کنسول PS5 و XBOX Series X منتشر شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.