Menu

کپ کام درحال کار بر روی Resident Evil 4 Remake می باشد

راگنار لاکر (Ragnar Locker) چیزهای زیادی از کمپانی بازی‌سازی Capcom را منتشر و اسپویل کرده است. در گزارش‌های اصلی این لیکرها، به بازی در حال توسعه Resident Evil 4 Remake اشاره شده و تاریخ انتشار آن در ماه اکتبر را لیک کرد. در این مقاله از سایت پلی مگ به چیزهایی می‌پردازیم که از این بازی منتشر شده است.

تصاویر لیک شده از نسخه ریمیک رزیدنت ایول 4

تصاویر بازی Resident Evil 4 Remake در ابتدا از وب تاریک به بیرون نشر پیدا کرده بود، اما زمان زیادی طول نکشید که یکی از کاربران توانست این تصاویر را در سایت Imgur برای عموم مخاطبان منتشر کند. حدود هشتاد عکس عجیب از این بازی منتشر شده که چیزهای زیادی را نشان می‌دهد که قرار است در بازسازی بازی نسخه ریمیک رزیدنت ایول 4 استفاده شود. قسمت‌های جلویی، کناری، پرسپکتیو و مفهوم اصلی تصاویر، چیزهای زیادی از بازی را نشان می‌دهد.

در قسمت پایین می‌توانید نام پرونده را ببینید که از قوانین نامگذاری سنتی Static Meshes یا به اختصار SM پیروی می‌کند. طراحان مرحله‌های بازی با استفاده از استاتیک مش‌هایی که در سطوح مختلف بازی قرار می‌گیرند، استفاده می‌کنند تا دنیای چشم‌گیر و جالب‌توجه‌ای را خلق کنند.

خوشبختانه، تصاویر منتشر شده از این بازی، چیزهای زیادی از بازی Resident Evil 4 Remake را منتشر نکرده و بهتر است این واقعیت را کاملاً نادیده بگیریم که نسخه ریمیک رزیدنت ایول 4 خط‌داستان بازی اورجینال را دنبال می‌کند. همانطور که گفتیم چیزهای زیادی از بازی لیک نشده، اما همه بازی‌های ویدیویی اینقدرها هم خوش‌شانس نیستند؛ چون جزئیات خیلی از بازی‌ها لیک می‌شود. در میان چیزهایی که اخیراً منتشر شده، لیک بزرگی از بازی Resident Evil 8 هم به چشم می‌خورد. پس مراقب اسپویل‌های بازی Resident Evil 4 Remake باشید.

لیک های بیشتر بازی Resident Evil 4 Remake

در انتهای مقاله این نکته را باید در نظر بگیریم که تنها زمان مشخص می‌کند که چه چیزهایی از نسخه ریمیک رزیدنت ایول 4 از شرکت Capcom در فضای اینترنت منتشر می‌شود. جالب است بدانید که شرکت بازی‌سازی کپ کام، قربانی سازمان جنایی Ragnar Locker بود که داده‌های رمزگذاری شده Capcom را به طور عمومی پخش کرد، بنابراین هر چیزی که در پایگاه‌داده شرکت Capcom بوده، در حال حاضر در اختیار گروه ثالثی است که برای استفاده از آنها هیچ حسن نیتی ندارد. سایت Capcom هم گفت که از قوانین قضایی ژاپن و ایالات متحده آمریکا استفاده می‌کند تا حق خود را بگیرد، اما این کار آنها تا به الان به هیچ کجا نرسیده است.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

از بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک چه انتظاراتی دارید؟

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 2 امتیاز )

The post کپ کام درحال کار بر روی Resident Evil 4 Remake می باشد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.