Menu

نسخه Switch بازی Ghostrunner تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان Ghostrunner که به عنوان یک بازی سبک پلتفرمر و اکشن اول شخص شناخته می‌شود، عنوانی کاملاً منحصر به فرد است که توانست نظرات به نسبت مثبتی را از سمت منتقدین و بازیبازان دریافت کند. این بازی دیروز برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شد و قرار بود امروز نیز برای Nintendo Switch منتشر شود. مطمئناً، اگر فروشگاه eShop را بررسی کرده باشید، متوجه نبود این نسخه‌ بازی در آنجا خواهید شد. خب، به نظر می‌رسد خبر تاخیر عنوان Cyberpunk 2077 تنها خبر تاخیر امروز نبود.

همانطور که در اعلامیه مطبوعاتی ناشر 505 Games و توسعه دهنده All In Games اعلام شده است ، عرضه‌ی عنوان Ghostrunner بر روی پلتفرم محبوب شرکت Nintendo به زمان نامشخصی در ماه نوامبر منتقل شده است. گفته می‌شود که آنها امیدوارند پورت نسخه‌ی Nintendo Switch بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند و ظاهراً به کمی وقت اضافی نیاز دارند. با توجه به گستردگی بازی و سطح جزئیات موجود در آن، به نظر می‌رسد پورت مناسب نسخه‌ی Switch دشوارتر از سایر پلتفرم‌ها باشد و طبیعتا به زمان بیشتری احتیاج دارد. هم‌اکنون نیز بسیاری از بازیبازان خواهان تجربه‌ی این عنوان بر روی پلتفرم Switch و مشاهده‌ی نحوه عملکرد فنی و بصری بر روی این پلتفرم هستند.

عنوان Ghostrunner هم‌اکنون برای PlayStation 4 ، Xbox One و PC در دسترس است. نسخه PS5 و Xbox Series S / X بازی نیز تایید شده است که در سال 2021 عرضه می‌شود.