Menu

تمام بازی‌های هنگام عرضه‌ی PS5

به گزارش پردیس‌گیم، احتمالاً شما در نظر دارید بازی‌های هنگام عرضه‌ی PS5 را بشناسید، ما در پردیس‌گیم فهرستی از بازی‌های هنگام عرضه‌ی این کنسول تهیه کرده‌ایم و برای هر کدام نیز توضیحات مختصری ارائه داده‌ایم. در همین راستا ما مقالات مشابه دیگری را نیز در گذشته برایتان تهیه کرده بودیم از جمله بازی‌هایی که ارتقاء گرافیکی رایگان دریافت می‌کنند و یا عناوینی که با نرخ 120 فریم بر روی PS5 اجرا می‌شوند.

تمام بازی‌های هنگام عرضه‌ی PS5

توجه کنید که تاریخ عرضه‌ی بازی‌ها ممکن است در ادامه تغییر کند و همچنين این‌که ملاک ما عناوینی هستند که از روز اول در دسترس قرار می‌گیرند ولی ممکن است برخی تأخیر یک یا دو ماهه پیدا کنند مانند Destruction ALLSTARS ولی با این وجود باز هم در پنجره‌ی عرضه محاسبه می‌شوند.

Assassin's Creed Valhalla

ASSASINS CREED

نقش‌آفرینی در عصر وایکینگ‌ها و شرکت در نبردهای حماسی. یوبیسافت این بار قطار اساسین را در عصر وایکینگ‌ها متوقف کرده است. یک بازی نقش‌آفرینی جهان باز با داستانی به ظاهر خوب و قابل قبول که قول بهبود ضعف‌های پیشینیان را داده است.

Astro's Playroom

astro playroom

ربات دوست داشتنی Astro Bot از جهان واقعیت مجازی به نمایشگرهای شما آمده است. یک بازی سکوبازی بامزه که قرار است قابلیت‌های PS5 را نمایان کند و شما را با ویژگی‌های جدید آن آشنا کند. چه چیزی بهتر از این که این بازی از پیش بر روی تمامی کنسول‌های PS5 نصب می‌باشد و با خرید این کنسول به شکل خودکار صاحب این بازی خواهید شد. خیلی هم عالی.

Borderlands 3

borderland 3

فرانچایز پرچم‌دار گیرباکس راهی PS5 می‌شود. شما می‌توانید از نرخ فریم 60 و وضوح تصویر 4K لذت ببرید. اسپلیت اسکرین 4 نفره هم جای خود. خبر خوش این‌که دارندگان بازی بر روی PS4 نیازی به پرداخت هزینه ندارند و به رایگان از این مزایا بهره‌مند خواهند شد.

Bugsnax

bugsnak

عنوانی که مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفت و شوخی‌های بامزه‌ای پیرامون آن شکل گرفت. این بازی بدون شک انتخاب متفاوتی خواهد بود و تجربه‌ی منحصر به فردی را در اوایل نسل نصیبتان خواهد کرد.

Call of Duty: Black Ops Cold War

CALL OF DUTY

درسته این بازی یک روز بعد از عرضه‌ی کنسول در آمریکا عرضه خواهد شد، اما جزو عناوین روز عرضه‌ی دیگر نقاط به حساب خواهد آمد. به هر حال ملاک ما برای محاسبه تاریخ عرضه جهانی کنسول نیز می‌باشد. این عنوان با نمایش‌های خیره‌کننده‌ی خود چشم همگان را خیره کرده است، شما چطور؟

Demon's Souls

demons souls

از بهترین عناوین میازاکی که عده‌ای حتی لقب بهترین را شایسته‌ی آن می‌دانند. افراد زیادی مدت‌ها انتظار ریمستر این بازی را داشتند ولی با خبر بازسازی آن شوکه شدند. چه خبری از این بهتر که این بازی مورد انتظار از روز عرضه در دسترس می‌باشد. خودتان را برای هزاران بار مردن در این بازی آماده کنید. پرچم‌دار عناوین سولزبورن در راه PS5 است.

Devil May Cry 5: Special Edition

devil may cry 5

انتخابی ناب برای طرفداران این مجموعه‌ی پر افتخار و عاشقان هک اند اسلَش، پنجمین شماره از مجموعه‌ی دویل می کرای برای پنجمین کنسول از خانواده‌ی پلی‌استیشن بهینه شده است. لذت بردن از کیفیت بالاتر، رهگیری پرتو و نرخ فریم بیشتر. به علاوه‌ی حضور ویرجیل، چی از این بهتر؟

DIRT 5

DIRT 5

کدمسترز مجموعه‌ی پر طرفدار خود را برای عرضه‌ی PS5 آماده کرده است. در این نسخه شاهد این هستیم که بازی به ریشه‌های خودش بازگشته است و با رویکردی آرکید، قرار است لذت و هیجان مسابقات خارج جاده را به شما منتقل کند. نمایش‌های بازی که امیدوار کننده بودند.

Fortnite

fortnite

اتوبوس بتل رویال به ایستگاه نهم رسیده است. فورتنایت که در حال حاضر پر طرفدارترین عنوان در این سبک است نسخه‌ی PS5 خود را آماده کرده است. همه‌ی پیشرفت‌ها و پیش‌روی شما نیز به راحتی به نسخه‌ی PS5 منتقل خواهد شد.

Godfall

godfall

عنوانی جدید در سبک خود خوانده‌ی لوتر_اسلَشر، در این بازی باید همیشه به فکر ارتقاء و دریافت تجهیزات جدید باشید. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، PS5 در این سبک نیز برای شما تدارک دیده است.

Just Dance 2021

just dance 21

از جمله عناوین سالیانه‌ی یوبیسافت. با توجه به اینکه امکان تجربه توسط گوشی‌های هوشمند نیز فراهم آمده است، افراد بیشتری می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

Maneater

maneater

تشنه‌ی یک تجربه‌ی نو و تازه هستید؟ این بازی نخستین نقش‌آفرینی و شبیه‌ساز کوسه می‌باشد. کوسه‌ی بزرگ خودتان را متحول کنید و با کیفیت بهبود یافته بر روی PS5، لذت اقیانوس نوردی را تجربه کنید.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

SPIDER MAN

تجربه‌ای جدید این بار در نقش مایلز مورالس، یک سال از وقایع بازی نخست گذشته و داستان جلو رفته است. مایلز بزرگ‌تر شده و جا پای پیتر پارکر گذاشته است. یک نیویورک برفی، دشمنان جدید، داستانی جدید و لباس‌های جدید… دیگر چه می‌خواهید؟

Marvel's Spider-Man: Remastered

SPIDER MAN

رسیدیم به جنجالی‌ترین بازی هنگام عرضه‌. نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی نخست. خیلی از دارندگان نسخه‌ی اصلی انتظار داشتند که این بازی را رایگان بر روی PS5 تجربه کنند ولی خب اینچنین نشد. از طرفی تغییر چهره‌ی پیتر پارکر همه را در بهت فرو برد. به هر حال باید منتظر ماند و نتیجه‌ی کار را دید.

Mortal Kombat 11 Ultimate

MORTAL KOMBAT

نسخه‌ی کامل مورتال کامبت به انضمام تمام بسته‌های الحاقی. انتخابی مناسب برای عاشقان سبک مبارزه‌ای.

NBA 2K21

nba 21

تنها انتخاب موجود برای عاشقان بسکتبال و طرفداران این ورزش. چنان‌چه نسخه‌ی ویژه‌ی آن را بر روی PS4 خریده باشید نیازی به پرداخت هزینه بر روی PS5 نخواهید داشت.

Observer: System Redux

observer

عطش تجربه‌ی سایبرپانک کاسه‌ی صبرتان را لبریز کرده است؟ سازندگان این بازی یعنی Bloober Team این بسته‌ی ویژه‌ را برایتان تدارک دیده‌اند تا فضای سایبرپانکی را زودتر از موعد تجربه کنید.

Planet Coaster: Console Edition

PS5

دنباله‌ی تجربه‌ی جدید هستید؟ این بازی را برای PS5 تهیه کنید و به ساخت مراکز تفریحی و شهربازی بپردازید. حواستان باشد که مسائل مالی را در نظر بگیرید تا شهربازی شما به سوددهی برسد.

Poker Club

poker

کارت بازی در نسل نهم، این بار با کارت‌هایی با وضوح بالا و رهگیری پرتو! وضوح 4K و نرخ فریم 60، این همان عنوانی است که پتانسیل نسل بعدی را به همگان نشان خواهد داد!

Sackboy: A Big Adventure

SACKBOY

دلتنگ LittleBigPlanet بودید؟ نگران نباشید Sumo Digital به فکر شما بوده است. این بازی جدید با بهره‌گیری از قابلیت‌های DualSense و ارائه‌ی حالت‌های چند نفره، طرفداران سکوبازی را فرا می‌خواند.

The Pathless

pathless

سازندگان بازی تحسين‌شده‌ی Abzu با یک عنوان جدید بازگشته‌اند. جهانی باز بدون نقشه، این جهان شگرف یک کاشف می‌خواهد. کاوش کنید و از این جهان منحصر به فرد لذت ببرید.

Watch Dogs Legion

watch dogs

در این بازی همه کس را به استخدام خود در آورید. لندن زیر پای شماست، از یک پیرزن فرتوت تا یک جاسوس خبره، همه و همه در جدیدترین ساخته‌ی یوبیسافت در اختیار شماست.

اگر به دنبال بازی‌های هنگام عرضه‌ی ایکس‌باکس هستید، قبلاً در اینجا پوشش داده‌ایم.

خب دوستان نظرتان چیست؟ کدام یک از این عناوین چشمتان را گرفته است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.