Menu

آپدیت بعدی نسخه‌ی Switch بازی The Outer Worlds کیفیت بصری بازی را بهبود می‌بخشد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان محبوب و موفق The Outer Worlds ساخته‌ی استودیوی Obsidian Entertainment سال گذشته با انتشار خود برای پلتفرم‌های Xbox One ، PS4 و PC مورد تحسین قرار گرفته و در زمینه‌ی تجاری نیز توانست برای توسعه‌دهنده خود بسیار سودآور باشد. اما در مورد نسخه‌ی Switch این عنوان که اوایل سال جاری منتشر شد و به دلیل کیفیت به نسبت پایین بصری مورد انتقاد قرار گرفت، نمی‌توان همین حرف را زد. اما به نظر می‌رسد استودیوی Virtuos که توسعه‌دهنده پورت Switch این عنوان بوده روز‌های بسیار شلوغی را گذرانده است و یک به روزرسانی جدید با هدف بهبود کیفیت گرافیکی در راه انتشار دارد.

همانطور که توسط توییتر رسمی بازی بیان شده است، این به روزرسانی در تاریخ 21 اکتبر به صورت جدا و با شروع فروش بازی در 22 اکتبر همراه با آن منتشر می‌شود. اگرچه به زودی جزئیات بیشتری از این به روزرسانی و تغییرات شکل گرفته ارائه خواهد شد، اما تصویر منتشر شده در صفحه‌ی توییتر بازی مقایسه‌ی کیفیت بازی در حالت اولیه و پس از به روزرسانی را نشان می دهد که می‌توان تاثیر آن را به وضوح مشاهده کرد. محیط‌ها دارای اشیا و جزئیات بیشتری هستند و در کل شاهد بهبود کیفیت بازی در زمینه‌ی بصری هستیم.

البته این تمام ماجرا نیست. The Outer Worlds در اواخر این هفته به Steam می‌آید و انحصار یک ساله خود را در فروشگاه Epic Games به پایان می‌رساند تا تعداد بیشتری از طرفداران سبک نقش‌آفرینی این بازی از تجربه‌ی آن لذت ببرند. این بازی در اکتبر 2019 برای PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows منتشر شد و هم‌اکنون نیز در دسترس بازیبازان قرار دارد.