Menu

بخش داستانی و چندنفره بازی Halo Infinite می‌توانند به صورت جداگانه منتشر شوند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، در مصاحبه‌ای با استفان توتیلو، سردبیر Kotaku، فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox گفت که ممکن است بخش‌های مختلف بازی Halo Infinite به صورت جداگانه منتشر شود.

از آنجا که زمان انتشار جدیدترین عنوان به شدت موردانتظار سری بازی Halo در ماه اوت گذشته به تأخیر افتاده است و تاریخ مشخصی برای انتشار آن در دسترس نیست، سرنوشت Halo Infinite که زمانی عنوان زمان عرضه یا لانچ برای کنسول Xbox Series X بود، اکنون برای همگان نامشخص است. در مصاحبه‌ی اسپنسر که اخیرا منتشر شد نیز این مورد مهم مشخص نشده است. وقتی از او در مورد این بازی سوال شد، اسپنسر گفت که او Halo Infinite را بازی کرده است اما در حال حاضر وی هیچ به‌روزرسانی برای تاریخ انتشار بازی ندارد.

سپس توتیلو از اسپنسر پرسید که آیا Microsoft قصد دارد بخش داستانی و چند نفره بازی را به طور جداگانه منتشر کند یا خیر، اسپنسر در این مورد نیز پاسخ قطعی ارائه نداد. در عوض، او به بانی راس، رئیس فعلی سری‌بازی Halo و بقیه تیم Halo اشاره کرد و مسئولیت این تصمیم را بر عهده‌ی آن‌ها گذاشت. اسپنسر گفت: "من فکر می‌کنم ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم احساس تجربه یک عنوان از سری‌بازی Halo را داشته باشند. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم گزینه‌هایی مانند آن (انتشار بخش‌های بازی به طور جداگانه) را بررسی کنیم. بنابراین، بله، من فکر می‌کنم این موضوعی است که باید درباره آن صحبت کنیم، اما ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آن را به درستی انجام می‌دهیم."

به طور کلی، به نظر می‌رسد تصمیم انتشار بخش‌های مختلف بازی به طور جداگانه کاملا تحت کنترل اسپنسر نیست. در طول روند توسعه بازی Halo Infinite مشکلات آشکاری وجود داشته است، به اندازه‌ای که این عنوان بسیار مهم برای Microsoft در نسل بعدی باید بدون تاریخ مشخصی به تأخیر بیفتد و استودیوی 343، جوزف استاتن، پیشکسوت Halo را فرا بخواند تا کمکی به آن‌ها برساند. در حال حاضر‌، قطعاً نمی‌توانیم بگوییم که این بازی به صورت یک بسته کامل منتشر خواهد شد یا در بخش‌های جداگانه. اما می‌توانیم بگوییم که مسئولیت این تصمیم تا حد زیادی به عهده تیم 343 است.