Menu

عنوان Watch Dogs: Legion به صورت آفلاین نیز قابل بازی خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، ماه اکتبر تاریخ بازگشت دوباره‌ی شرکت Ubisoft به سری‌بازی بسیار محبوب خود یعنی Watch Dogs با انتشار نسخه‌ی جدیدی به نام Legion است.

توسعه و عرضه‌ی سومین بازی این سری یک حرکت بسیار جاه‌طلبانه برای این مجموعه خواهد بود، زیرا علاوه بر اینکه به شما این امکان را می‌دهد که هر کسی(با توجه‌ به ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت) را که مناسب برای اهداف خود می‌بینید جذب کنید، نوید وجود یک داستان قوی و شخصیت‌های منحصر به فرد را نیز می‌د‌هد. باید تا پایان ماه منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شرکت محبوب Ubisoft توانسته ایده‌ی بسیار جاه‌طلبانه‌ی خود در خصوص این بازی را به شکل درست و مناسب پیاده ‌سازی کند یا باز هم شاهد شکست ایده‌ای جدید در یکی از IP های بزرگ آن خواهیم بود. در هر حال اخیرا جزئیات جدیدی از بازی منتشر شده که ممکن است موجب خوشحالی برخی از بازیبازان شود.

در Reddit AMA، لاتیسه تیلایناتان تهیه کننده‌ی بازی به سوالاتی در خصوص بازی پاسخ داد. یک پاسخ او که مطمئناً موجب راحتی و آسودگی برخی از بازیکانان می‌شود این است که این بازی برای انجام به اتصال دائم اینترنت احتیاج ندارد، به این معنی که اگر بخواهید قادر خواهید بود بخش داستانی بازی را بصورت آفلاین نیز انجام دهید، حتی اگر برخی از ویژگی‌های خاص آنلاین محدود باشد. وقتی از او در مورد قابلیت کراس‌پلی برای بخش چند نفره بازی سوال پرسیده شد، گفت که اگرچه که این قابلیت در هنگام انتشار بازی در دسترس نخواهد بود، اما با گذشت زمان به صورت پچ ارائه می‌شود که باید در به روزرسانی سال 1 بازی ارائه شود.

بازی به شدت موردانتظار Watch Dogs Legion در تاریخ 29 اکتبر برای پلتفرم‌های PlayStation 5, Xbox Series X and Series S, PlayStation 4, Xbox One, Google Stadia, Microsoft Windows منتشر خواهد شد.

نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ آیا این بازی قادر خواهد بود تا ایده‌ خود را به بهترین شکل پیاده‌سازی کند یا شرکت Ubisoft بازهم در پیاده‌سازی ایده‌های جدید و جاه‌طلبانه شکست می‌خورد؟