Menu

اطلاعات جدید از بازی در دست ساخت خالق بایوشاک

به گزارش پردیس‌گیم، کن لوین خالق بایوشاک و توسعه‌دهنده‌ی سیستم شاک 2، استودیوی Irrational Games را ترک کرد تا در استودیوی Ghost Story Games بر روی عناوینی در مقیاس کوچک‌تر کار کند. ما چیز زیادی از این پروژه‌ی در دست ساخت کن لوین در دسترس نداریم جز این‌که می‌دانیم که بر روی یک بازی جهان‌باز در مقیاس کوچک کار می‌کنند که قابلیت تکرار بالایی دارد و داستان چند لایه‌ای را تعریف می‌کند.
فهرست شغلی که به تازگی به اشتراک گذاشته است، اطلاعات جدیدی را به ما می‌دهد. از جمله این‌که روند ساخت بازی وارد فاز جدیدی شده است و احتمالاً زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی باقی نمانده باشد.
"ما یک توسعه دهنده‌ی مستقل هستیم که در ناحیه‌ی بوستون قرار داریم. اعضای استودیو را افراد سابق Irrational Games تشکیل می‌دهند که پیش از این بر روی عناوین بزرگی چون مجموعه‌ی بایوشاک و سیستم شاک کار کرده‌اند. هدف ما در این استودیو ارائه بازی‌های داستان محور برای بازی‌بازانی است که به دنبال چالش هستند. بازی در دست ساخت ما یک عنوان علمی‌تخیلی با عناصر نقش‌آفرینی می‌باشد که فعلاً اطلاعات زیادی از آن را به اشتراک نگذاشته‌ایم.

به ما بپیوندید، استودیوای با کمتر از 35 نفر عضو که همگی صرفنظر از جایگاه می‌توانند در بحث و تبادل نظر داخلی شرکت کنند و ایده‌ی همه‌ی افراد محترم است. لطفاً قبل از درخواست برای عضویت با بازی‌های قبلی ما از جمله بایوشاک و سیستم شاک 2 آشنایی پیدا کنید و یا ویدئوی سال 2014 کن لوین در GDC را مشاهده کنید تا با فضای کاری ما آشنا شوید."
در آن سو، یک بازی بایوشاک در دست ساخت می‌باشد که وظيفه‌ی توسعه‌ی آن بر عهده‌ی استودیوی Cloud Chamber می‌باشد و زمان زیادی تا عرضه‌ی آن مانده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی بازی جدید کن لوین مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.