Menu

کیفیت اجرایی بازی Fallout 4 بر روی Xbox Series X/S

به گزارش پردیس‌گیم، هر دو کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و اس قابلیت پشتیبانی از نسل قبل را دارا خواهند بود و کیفیت بهتری را برای این عناوین ارائه خواهند داد. بازی Fallout 4 از جمله عناوينی خواهد بود که کیفیت بهتری را بر روی کنسول‌های نسل بعد مایکروسافت ارائه خواهد داد. به نقل از وبسایت رسمی ایکس‌باکس، بازی Fallout 4 نرخ فریم 60 را بر روی سری اس ارائه خواهد داد. این مهم به لطف تکنیک اختصاصی تیم پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس امکان‌پذیر شده است. و می‌تواند نرخ فریم بازی‌های به خصوصی را دو برابر کند.
اصلاحات زیادی بر روی بازی‌های نسل قبل اعمال خواهد شد و این به لطف پردازنده‌ی سفارشی ساز می‌باشد و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی و رَم بهتر و بیشتر. جدای از این‌ها می‌توان به تیم پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس اشاره کرد که تکنیک‌های منحصر به فرد و جدیدی را به کار می‌گیرند. از جمله تکنیکی که نرخ فریم برخی بازی‌ها را دو برابر خواهد کرد. البته به دلیل نا هماهنگی با فیزیک و انیمیشن بازی‌ها، این تکنیک بر روی همه‌ی بازی‌ها قابل اجرا نیست. شیوه‌ی کارکرد آن بدین شکل است که موتور بازی‌سازی آن عنوان مشخص را وادار می‌کند که سریع‌تر کار کند و پردازش سریع‌تری ارائه دهد. با استفاده از این تکنیک نرخ فریم Fallout 4 بر روی ایکس‌باکس سری اس از 30 به 60 ارتقاء پیدا کرده است و شما می‌توانید این عنوان افسانه‌ای را بهتر، روان‌تر و لذت‌بخش‌تر تجربه کنید.
توضیحات جدیدی نیز در خصوص قابلیت Auto HDR سری ایکس و سری اس ارائه داده شده است که در پائین به آن می‌پردازیم:
قابلیت Auto HDR ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس بر روی بازی‌هایی که فقط با SDR عرضه شده‌اند اثرگذار خواهد بود. این قابلیت ویژه به صورت خودکار کیفیت بازی‌های SDR را بهبود خواهد بخشید، بدون این‌که کیفیت هنری و سبک گرافیکی بازی مورد نظر را تغییر آنچنانی بدهند. این قابلیت جالب توجه به صورت سخت‌افزاری اعمال خواهد شد و هیچ نیازی به کار اضافه از جانب توسعه‌دهندگان نمی‌باشد، همچنين این‌که قدرت پردازشی کنسول‌ها را درگیر نخواهد کرد. هيچ‌گونه ٱفت کیفیتی را نیز شاهد نخواهید بود و می‌توانید از نهایت تجربه‌ی گیمینگ خودتان لذت ببرید.

Xbox Series X

هر دوی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس در تاریخ 20 آبان‌ماه عرضه خواهند شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این قابلیت ویژه‌ی auto hdr را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تکنیک‌های اختصاصی برای بازی‌های نسل قبل مورد توجهتان می‌باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.