Menu

بازی تحسين‌شده‌ی The Outer Worlds در راه استیم

به گزارش پردیس‌گیم، جدیدترین ساخته‌ی Obsidian Entertainment یعنی عنوان نقش‌آفرینی The Outer Worlds تقریباً یک سال پیش عرضه شده بود و به اندازه‌ی کافی فروش کرده است. اما باز هم افرادی هستند که قصد تجربه‌ی بازی را دارند و اگر انتخاب آن‌ها PC باشد. یک خبر خوش برای آن‌ها داریم بازی مذکور قرار است بر روی فروشگاه محبوب استیم قرار گیرد.

در ٱکتبر سال گذشته که بازی عرضه شده بود، در انحصار اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز قرار داشت. حال این قرارداد انحصاری در شُرف اتمام است و به زودی به پایان می‌رسد. در کمتر از دو هفته‌ی دیگر قرار است بازی The Outer Worlds بر روی استیم قرار بگیرد.

بازی تحسين‌شده‌ی استودیوی Obsidian Entertainment توانست موفقیت زیادی را به دست آورد و خیلی‌ها با توجه به فروش مناسب آن انتظار ساخت یک دنباله برای آن را دارند. این عنوان هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است. همچنين از طريق فروشگاه اپیک گیمز و ویندوز نیز برای کاربران PC در دسترس می‌باشد و در کمتر از دو هفته‌ی دیگر بر روی استیم نیز قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که بسته‌ی گسترش‌ دهنده‌ی Peril on Gorgon نیز به تازگی عرضه شده است و قابل دریافت و خریداری می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ منتظر ساخت دنباله‌ای برای آن هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.