Menu

در کمتر از یک روز، تعداد بازدیدهای ویدئوی جداسازی قطعات PS5 در مقایسه با همین ویدئوی برای PS4 Pro و PS4 اصلی فراتر رفته

به گزاش پردیس گیم و به نقل از wccftech، به صورت ناگهانی، دیروز سونی با حضور رئیس بخش مهندسی، آقای Yasuhiro Ootori، ویدئویی به اشتراک گذاشت که جدا سازی قطعه‌های کنسول را نشانمان می‌دهد. از زمان آپلود کردن این ویدئو، تعداد بازدیدها از رقم 4.5 میلیون فراتر رفته… رقم بسیار خوبی است و علاقه‌ی مردم به کنسول نسل بعدی سونی را نشان می‌دهد.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

جالب است بدانید، Ootori در ویدئوی مربوط به جدا کردن قطعات PS4 اصلی که در 2013 منتشر شد نیز حضور داشت. از زمان انتشار این ویدئو در نوامبر 2013 تا به امروز، این ویدئوی به خصوص به کمتر از 400.000 بازدیدکننده رسیده است، این آپلود به لطف وب‌سایت Wired انجام شده و مستقیماً توسط سونی صورت نگرفته. بعدها ناشرین دیگیری نیز دست به همین کار زدند که رقم بازدید کنندگان بیشتری را جذب خود کردند.

اگرچه، خود PlayStation، در نوامبر 2016 یک ویدئوی رسمی از جدا سازی قطعات PS4 Pro منتشر کرد. تا به امروز، این ویدئو (که در ادامه برای شما آماده شده) به رقمی کمتر از 1.5 میلیون بازدید رسیده است.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

همانطور که گفته شد مقایسه‌ی ویدئوهای مربوط به PS4 با ویدئوی جداسازی PS5 که دیروز منتشر شد چندان منصفانه نیست. از 2013، افراد بیشتری به YouTube دسترسی پیدا کرده‌اند و نسبت به آن زمان، جداسازی‌ها نیز محبوبیت بیشتری به دست آورده‌اند و باید توجه کنید که ویدئوی مربوط به PS4 Pro بعد از عرضه‌ی اولیه کنسول آپلود شده. علاوه بر این، PS4 Pro یک نسخه‌ی ارتقاء یافته از PS4 اصلی محسوب می‌شد. و مثل حالا، علاقه‌ی مردم به مشاهده‌ی نسل بعد شدید نبود.

با اینحال، مقایسه کردن ارقام و اعداد این ویدئوها جالب به نظر می‌رسد. توانسته‌اید این ویدئوها را تماشا کنید؟ نظر شما چیست؟ آیا تحت تأثیر قرار گرفتید که سونی به جای چسب حرارتی از فلز مایع استفاده کرده؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

عرضه‌ی PS5 در ژاپن، کانادا، مکزیکو، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی، برای ماه آینده و تاریخ 22 آبان برنامه ریزی شده. افراد ساکن اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقای جنوبی باید تا 29 آبان منتظر بمانند.