Menu

تماشا کنید: تصاویر جدیدی از فصل دوم The Witcher منتشر شدند

این هفته از نظر خبری برای سریال The Witcher که از شبکه‌ی Netflix پخش می‌شود، هفته‌ی خوبی بوده. درحال حاضر فصل دوم درحال فیلم برداری است و دست اندرکاران Netflix فرصت را غنیمت شمرده و بخش‌هایی از فصل جدید را برای طرفداران به نمایش گذاشته‌اند. در کنار عکس‌های جدیدی که از Geralt با بازی Henry Cavill منتشر شد، حالا تصاویر جدید از سایر شخصیت‌های محبوب این سری در اختیار داریم.

2 1

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در حساب رسمی Netflix’s The Witcher، یک سری تصویر جدید آپلود شده‌اند که Yenefer و Ciri را در ظاهر جدیدشان نمایش می‌دهند. در مقایسه با فصل اول، این تصاویر جدید جو تاریک‌تری را منتقل می‌کنند.

در عکس‌های جدید Ciri که در ادامه مشاهده می‌کنید، این شخصیت نمادین را شمشیر به دست می‌بینید. این کاراکتر در فصل اول فقط به عنوان یک بچه به نمایش در آمد اما به نظر در فصل دوم شاهد تبدیل Ciri به یک جنگو هستیم، مثل اتفاقی که در Witcher 3: Wild Hunt افتاد.

2 1

او در شبی پر از اتفاقات خشونت‌آمیز با چشمانی گریان از عزیزانش خداحافظی کرد. حالا این child of surprise برای مبارزه آماده است.

درمورد Yennefer، اوضاع ناخوشایندتر به نظر می‌رسد. همانطور که در دو تصویر پائین می‌بینید، Yennefer در لباس‌هایی کهنه و حتی در غل و زنجیر دیده می‌شود. با توجه به ظواهر Yennefer در این تصاویر، به نظر وضعیت فعلی او به نظر بعد از پایان بندی فصل اول اتفاق افتاده. البته، بعید است این ساحره‌ی محبوب را مدت زیادی در این شرایط داشته باشیم.

2 1

او از تمام قدرت خود استفاده کرد و میدان نبرد را به آتش کشید. سپس ناپدید شد، اما Yen باز خواهد گشت.

فصل دوم The Witcher هنوز تاریخی برای پخش شدن ندارد ولی به نظر در سال میلادی آینده شاهد انتشار آن خواهیم بود. و اینطور که پیداست، به نظر Netflix از الان برای فصل سوم که احتمالاً در مراحل پیش تولید قرار دارد، چراغ سبز نشان داده.